Heey!
Wat ik vandaag met Seth meemaakte… hen ik nog niet eeerder gehad, en ik weet niet goed hoe ik er mee om moet gaan.
Maar even bij het begin beginnen. Het begon eerder deze week, toen we langs een speeltuintje liepen, werd hij helemaal wild en wees ernaar: dat, dat!!
Maar we waren niet van plan er heen te gaan en liepen er gewoon langs, en dat vond hij niet leuk, maar het was zo over.
Vandaag mocht hij buiten zelf lopen, en mocht hij ook even in het speeltuintje, met papa schommelen. daarna gingen we naar huis, dus ik pakte hem op, en zei dat we nu naar huis gingen. Nou, hij was echt niet van plan mee te gaan!! Wijzen: Dat DAt!! En heel hard huilen.
Ik nam hem gewoon mee, en zei dat we een andere keer weer naar het speeltuintje zouden gaan, en nu naar huis zouden gaan en gaan eten. Maar hij bleef heel hard huilen! Ook toen we hem in de kinderwagen naar huis meenamen. Eerst lief geprobeerd, maar hij bleef huilen of de wereld verging.
Gewoon doorgelopen naar huis terwijl hij aan het bleren was. Daarna boos geworden, maar ook dat maakte weinig indruk, hij bleef er gewoon in. UIteindelijk na een min of 15 bleren kwam hij tot bedaren toen hij barbapapa op de tv zag (mag hij altijd kijken als wij gaan koken).
Watr moet ik hier nu mee? Ik kan moeilijk alle speeltuintjes in de wijk ontlopen, en hoe reageren jullie hier op? Want er is echt geen land met hem te bezeilen dan.
Liefs, Anne