Peuterbedje

Zo gaaf, we hebben voor Joyce een peuterbedje gekocht dus haar ledikant kan de deur uit. Hij wordt vandaag bezorgt en ik hoop dat als Bert straks uit zijn werk komt hij het ziet zitten hem vandaag nog in elkaar te zetten want ik ben zooooooooooooooooooooooooo benieuwt wat Joyce ervan zal vinden. Zal best wel effe optreden worden hier want denk wel dat ze ons gaat uitproberen en regelmatig haar bedje uit zal stappen. Maar dat is nog altijd beter dan uit haar ledikantje te proberen klimmen want dan kan ze hard vallen.
Met welke leeftijd ging / gaan jullie kids uit de ledikant over naar een peuterbedje ?

Groetjes van Miranda

Onze oudste ging bij bijna 2 jaar over naar een gewoon groot bed en de jongste gaat elk moment over naar een gewoon groot bed. Ze is 2,5 jaar.

Wij hebben geen peuterbedjes gekocht.

Groetekes, Sje

Cas ging ongeveer een jaar geleden over naar een ander bedje, dus met 1 jaar en 9 maanden.

Liefs van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

Hoi hoi,
Charissa is bijna twee en slaapt al 4 maanden in haar peuterbed. Er zit een haakje op haar deur zodat ze haar kamer niet uit kan komen(let op het behang als je dat hebt) want dat heeft zij gedaan toen we haar even wat langer in haar kamer lieten
veel succes

Liefs en dikke kus brenda en charissa

Hoi,
Mijn dochter Anna is met 2,5 jaar overgegaan naar een ander bed (dat is nu een paar maanden geleden). Onze jongste dochter is nog maar 5 maanden oud en op weg naar 6 maanden, dus die zal nog wel minimaal een jaar wachten tot ze overgaat naar een ander bed

Groetjes Elle

Oh wat verschrikkelijk als ze het behang eraf halen Joyce heeft dat gedaan op de gang ) Als ze dat op haar kamer ook gaat doen dan baal ik wel als een stekker hoor. En wij maar alles mooi maken…

Nee Sje, geen peuterbedje ? Tja dat scheelt wel in de kosten, dat wel maar wij willen over twee a drie jaar een stapelbedje kopen voor onze meiden dus dan is een peuterbedje wel goed voor een paar jaar. Dit bedje gaat dan toch de deur uit.

Papa Bert heeft hem in elkaar gezet en tot nu toe vind ze het prachtig.
Alleen al een dekbedje is al zo’n verbetering. Weg met die stomme dekens en lakens waar ze elke nacht mee ligt te stoeien. Joyce is een grote meid aan het worden en heeft een dekbed. Dat slaapt veeeeeeeeeeeeel lekkerder !

Mijn ouders hadden mijn bed nog van toen ik nog thuis woonde. Dat hebben we roomwit geschilderd. Van MDF een plaat erachter zodat ze niet tegen de muur zou liggen (spachtelputz hebben we op de muren en dat kan schuren). Die plaat hebben we aan de bovenkant in de vorm van een wolk gezaagd. Ook roomwit geschilderd. Kei-leuk bed geworden!

Wel gloednieuw matras in gekocht overigens.

En voor de jongste precies hetzelfde verhaal alleen dan met het vroegere bed van mijn zus!

Overigens als je zo’n leuke plaat achter het bed zet (je kunt het ook in de vorm van een kroon ofzo zagen) voorkom je ook dat het behang heel aantrekkelijk is om eraf te trekken! Misschien iets om over na te denken.

Groetekes, Sje