Peuter van (bijna) 2 jaar

ook heel erg lief en leuk kunnen zijn. Vanmiddag was mijn een na laatste mammamiddag en om 14.00 haalde ik morgan uit bed. We zijn meteen even naar de stad geweest en daar heeft ze de hele tijd netjes aan mijn hand gelopen, tegen me gekletst en onderweg naar huis op de fiets was ze ook aan het kletsen en zingen. Thuis hoefde ik alles maar 1 keer te zeggen en heeft ze me geholpen met koken, ze heeft goed gegeten en bij der toetje vroeg ze me heel lief mamma helpen. Of ik haar wilde voeren. Na het eten hebben we nog even gespeeld en op een gegeven moment kwam ze met der hoofd op mijn schoot liggen en vroeg of ze naar bed mocht. Daar ligt ze nu te zingen en te kletsen tegen der beesten en ik ben in een prima humeur. Tuurlijk morgen kan het allemaal weer anders zijn maar deze middag koester ik en laat me weer weten waar we het voor doen.

En het ziet er naar uit dat ze vanavond nog binnen 30 min slaapt ook

Groetjes,

Michèle

Gewijzigd door - Michèle op 05 Aug 2010 19:20:06

oooh heerlijk! Wat een lief meisie
Gelukkig wisselen dit soort dagen de drama-dagen af, dan weet je inderdaat waar je het voor doet! Hier ook regelmatig zo, soms zul je ze achter het behang plakken, maar soms kun je ze wel opvreten, zo lief!

Groetjes Anouk

Wat fijn! Dat laadt je weer op hè?

Groetjes,
M

Lilypie Derde Ticker

HEERLIJK. Volgens mij hebben de dames elkaar gebeld, want ook Eva was in een lief humeur. Ze zat maar te kletsen en kwam op mijn schoot zitten om mij te vertellen wat ze allemaal had meegemaakt. Ik verstond er niks van, maar dat gaf niet. Ik zei: ‘Och echt? Wat leuk!’ en dan lachte ze voluit.'Ze pakte haar tas en jas in de gang en kwam ons even een kusje geven toen ze ‘daaag’ zei, ze wilde namelijk op vakantie (d.w.z. naar buiten). Ok, net gilde ze even toen ze naar bed moest, maar al gauw ging ze lekker liggen en zei ze ‘dag mama’. Was ze altijd maar zo! Hoewel…dat zou ook best saai zijn!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Wat heerlijk dat ze zo lief was. Hier ook al weer een paar dagen lief na een paar drama dagen. Dan kun je er weer even tegen

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

@ Mriek echt wel dat hebben we soms even nodig.

@ Rainbow oh nee morgan vroeg of ze naar bed toe mocht. Heel lief en hier ook de hele dag kletsen. In de badkamer met tandenpoetsen zegt ze mamma Isa, Isa mamma. Ik snapte het niet maar bleek ze een stickertje van Isa op de tegel geplakt te hebben . Ik mocht vanavond zelfs zonder morren der tanden poetsen en ik was alleen dus dat was echt heel wat. Op ons bed nog even gespeeld. Ze wilde alleen ook dat ik even haar slaapzak aan deed maar dat past niet en toen moest ze heel hard lachen en toen ik hem aan het aandoen was zong zij zelf al witte voeten (slaap kindje slaap). Echt helemaal geweldig vandaag :smiley:

Groetjes,

Michèle

@Michele, wie is Isa dan? Wij waren Boots kwijt, die bij Dora hoort en altijd in zijn zwemband in bad drijft. Eva zocht zonder morren mee. Daarna mochten wij ook zowaar zonder gejank haar tanden poetsen. En zij probeerde haar voetje juist te proppen in een babyschoentje voor een kind van 2 maanden! En dan raar kijken dat dat niet lukte! Lief dat Morgan zelf al het liedje van het schaapje zingt. Dat kan Eva nog niet.

Isa is de Leguaan van Dora. Ze kan ze nu allemaal bij naam noemen. Benny de stier, Isa de leguaan, Tico de eekhoorn en Boots het aapje. En als ik zeg swieber niet stelen dan zegt zij Oh neeeee. Het zit er helemaal ingebakken.

En morgan probeerde laatst ook te kleine schoenen aan te doen en vandaag mijn nieuwe laarzen maar dat vond ik iets minder met een 8cm hoge hak

Groetjes,

Michèle

Oh heerlijk he michèle, kun je echt van genieten dan he.

Gr Patries

Lekker hoor, ik zie er bijna een beetje groen van

Fijn dat je er zo van kon genieten, dit zijn toch de momenten die je onthoud en waardoor je er inderdaad weer even tegen kunt.

XxX Mamsje Didi

Hahahahahaha! Ik zie Morgan al helemaal slingeren op die hakken! Mamaaaa, ze zitten goed hoor! Slinger, slinger! Eva doet mijn slippers altijd aan! En dan mijn zonnebril in haar haar.

Hmmm, dan heeft Eva haar ‘oh neeeeee’ misschien ook wel van Dora? Zij zegt het ook de hele tijd? Al kijkt ze hier eigenlijk nooit, maar misschien kent ze het van het kdv? Ze kent Dora en Boots in elk geval wel! En ze zegt ook heel vaak met haar handje aan haar broekriem (heel bijdehand); ‘Oke?’

He, maar laarzen met een 8 cm hoge hak! Die wil ik zien! Gaaf! Zeker voor kleine vrouwtjes zoals wij!

ooh heeerlijk! ik denk dat ze overleg hadden gehad michele
Rico kwam toevallig ook op de bank zitten en ging met een stukje tomaat tegen mij aan liggen om die op te kleuven
idd peuters kunnen uiterst vervelend zijn maar het andere uiterste is ook mogelijk: liever kan niet!
toppie hoor dat je zo’n fijne dag gehad hebt!

oohh ik zie net wat rainbow schreef!
de 3ling weer he haha!

Gewijzigd door - MamavanRico op 06 Aug 2010 08:21:37

Wat een schat!

@ Inge inderdaad de drieling weer

@ Rainbow ik heb ze net gemeten ze zijn 10 cm en ze komen kwa schacht tot mijn knie. Zal van het weekend even vragen of Mer er een foto van wil maken dan mail ik je die even. 15 euro op de markt dus niet in de winkel

Overigens had morgan vanmorgen besloten dat ze ook diego wilde kijken na Dora dus we hadden weer ruzie, helaas duren de lieve buien nog niet zo lang…

Groetjes,

Michèle

Gewijzigd door - Michèle op 06 Aug 2010 12:47:10

@ Bakmamma als dat niet zo was was dan had niemand meer een tweede gekregen

Groetjes,

Michèle

@ Michelle ow wat fijn voor je nu hopen dat je laatste donderdagmamamiddag volgende week ook zo fijn mag wezen (A)

haha vroeger lieten ze de babies, peuters en kleine kinderen door de oudere kinderen opvoeden, daarom hadden ze erzoveel, als ik mijn oma moet geloven. Iniedergeval dat was haar antwoord toen ik vroeg hoe haar ouders het hadden overleefd met 14 kinderen.

Dat heb ik ook wel eens gehoord Jaantje. Al moet ik zeggen ik heb ooit een collega gehad die uit een nest van 19 kinderen kwam en haar moeder overleed bij de geboorte van de laatste. Die heeft haar hele vruchtbare leven niks anders gedaan dan kinderen krijgen daar moet je toch ook niet aan denken.

En ik hoop het ook want dat zou wel een fijne afsluiting zijn van een half jaar elke donderdagmiddag thuis.

Groetjes,

Michèle