Peuter pubertijd?

Hallo allemaal,
Ik ben Nicole, ik ben 16 jaar en doe een opleiding SAW (sociaal agogisch werk).
Hiervoor moet ik ook een werkstuk maken over de peuter pubertijd.
Dat is voor mij de aanleiding geweest om mij hier aan te melden.
Ik vraag mij af of er ouders zijn die van een paar speciafieke dingen iets kunnen beschrijven. Zo ja hoor ik dat erg graag!!
Alles weetjes over de Peuter Puberteit zijn welkom.

Groetjes, Nicolette

hoi hoi, dat word een interessant werkstuk, leuk!! je kunt altijd googlen want daar is veel te vinden over de peuter pubertijd!!
Elk kind is daar ook weer anders in, Chelsea heeft er niet veel last van(op dit moment, kan nog komen) wat Chelsea wel deed was mij uitproberen, als ze naar bed moest het op krijssen zetten en dat kon ze wel 2 uur volhouden!! En met spelen is alles van MIJ!! Als een ander kindje ergens mee speelt, het ook willen hebben en dus afpakken!! wens je veel succes bij je werkstuk en laat ff weten welk cijfer e hebt gekregen!! groetjes Esther

Hoi,

Ik heb echt een peuter in de peuterpubertijd. (2 jaar en 3 maanden)Ze is heel erg met haar omgeving bezig. Dat wil zeggen alles willen nadoen ook al is ze daar nog lang niet aan toe of kan ze het gewoon niet. Uitleggen heeft vaak geen zin want ze zal en moet het zelf doen of nadoen. Ook het woordje NEE is iets dat elke 5 minuten zo niet vaker langs komt. Nee ik wil geen schoenen aan nee ik wil niet die broek aan nee ik wil niet mee boodschappen doen enzv. Maar als ik dan een keer nee zeg dan is het huilen. Ook oostindisch door zijn hoort hierbij. Net doen of je mama niet hoort. Kortom alles uit de kast halen om maar je zin door te drijven.
Het is vermoeiend zowel voor mij en voor mijn dochter. Ook het idee hebben dat alles van haar is zo als hierbboven beschreven is is sinds kort aan het spelen.

Hoop dat je hier wat aan hebt en succes met je scriptie.

Hallo,!
Bedankt voor jullie reacties,
Daar kan ik zeker wel wat uit halen voor mijn werkstuk!
Het is best lastig om speciafieke informatie te vinden op google over de peuter pubertijd dus dit komt zeker van pas.
Hardstikke bedankt alvast,
Andere reacties zijn ook welkom…!

Groetjes, Nicolette