Peuter en zwanger

Hallo allemaal,

Ik zou het leuk vinden om te kletsen met moeders van een peuter (mijn dochter is net 2 jaar) en die ook zanger zijn. (ik ben nu 16 weken zwanger).
Vind je dit ook leuk, dan hoor ik het graag!

Groetjes, Femke

Om nou te zeggen dat ik een peuter heb…
Meer een dreumes zou ik zo zeggen… Jeske is vorige week 1 geworden…
het baby-achtige is er in ieder geval helemaal af…

Jeske loopt (nog) niet, maar is wel veel bezig met frobelen…

Ik ben zelf nu zo’n 17 weken zwanger, dus we bevallen allebei lekker hartje zomer… Ik kijk er wel naar uit… Jij ook?

Liefs,
Paula

Ons Jana is nu 27 mnd en ik kan elk moment bevallen. Zij beseft al goed wat er gaat gebeuren en ze is geweldig. Kusjes geven ,knuffels. als ze in haar keukentje bezig is maakt ze eten voor de baby en dan komt ze dat aan mijn buik geven .
We hebben een boekje voor haar gekocht van “Kaatje en mama’s dikke buik” en dit is echt een aanrader. Hierdoor snappen ze beter wat er gaat gebeuren en waarom mama sommige dingen niet meer kan en wat meer moet rusten.
wel merk ik dat ze soms een beetje jaloers is . Zo staat hier het park klaar met ook wat beertjs erin die van Jana waren en sommige beertjes mag de baby hebben maar andere zijn van haar en moeten uit het park.
vorige week wou ze op mijn schoot zitten maar dat gaat niet meer toen zei ze tegen mijn buik dat de baby eruit moest komen zodat zij terug bij mama kon zitten als ik dan vroeg waar de baby moest zitten zei ze "bij papa en Jana bij mama."
grtjs en succes met je zwangerschap

hey mijn zoon jayden is bijna 1 jaar en ik ben nou 15 wkn zwanger.
veel mensen vinden dit raar, dat we de kinderen zo snel na elkaar hebben.
ondanks dat het niet gepland was zijn we wel heel erg blij met het feit dat de kinderen geen grote leefdtijds kloof tussen hun in hebben staan.
het zal wel erg druk worden met 2 kinderen in de luiers, maar ik zal er wel dubbelop van genieten.

Tussen onze 2 meiden zit ook 16 maanden. De oudste was 7 maanden toen ik weer zwanger werd. Bewust voor gekozen vanwege mijn leeftijd.

Even druk als de 2e er net is en de oudste nog zo heel klein is, maar eigenlijk heb ik het kleine leeftijdsverschil altijd heerlijk gevonden.

Groetekes, Sje