Peuter broekriempje

zijn er nergens peuter riempjes op de markt?
ik krijg ze niet gevonden en maatje 80 zakt bij rico af.
lengte is goed maar de rest niet
en ik heb gewoon veel broekjes waar geen elastiek binnen inzit met knoopjes dat je het kunt verstellen…
dus als iemand weet waar ik ze kan krijgen…HEEL graag

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Ik heb bretels voor Minke want kon ook geen passend riempje vinden… ( heb je niet veel aan he )

Ik kan ze bij mij op de markt krijgen Inge, als je wilt wil ik er wel een halen. Ze kosten 5 euro. Dan stuur ik hem wel naar je toe. Moet je me alleen even je adres mailen.

Groetjes,

Michèle

Hier hetzelfde probleem. En inderdaad, ze zijn letterlijk op de markt te halen! Ik heb er daar drie gekocht, een bruine, een rose en een witte. Ze zijn 5,95 per stuk. Tenminste, op onze markt. In Helmond zullen ze ze denk ik ook wel hebben op de markt, bij de kraam waar ze ritsen enzo verkopen, of stoffen. Je kunt ze breder en smaller maken. Ideaal. Ik zou niet weten wat ik zonder die dingen moet, dan zou ik constant broekjes aan het optrekken zijn!

Groetjes Rainbow, trotse mama

nou ik heb er 1 gevonden 1 MAAR,
een blauwe met 2 witte dunne randjes erop.
geen idee of die verstelbaar is.
koste in ieder gevan 3,96 bij van de ven.
maar ik dacht: hee peuter riem yeah!

en dan nog een vraagje
ik kan nergens een bandana vinden
ja bij de hema maar die is voor meiden
hier in de babywinkel zijn ze op en bij ter stal hadden ze rico’s maat ook niet meer… echt niet tof dus want dit is het enigste wat hij wel ophoudt

net even gekeken bij dat riempje
is niet verstelbaar en nog te groot ook breng m morgen terug, zondag is het hier pinkstermarkt dus ik kijk dan wel even op de markt.

@Michele: ooh dat is tof als je dat wil doen, ik kijk eerst hier nog even af as zondag op de markt, en als ik ze dan niet vind…heel graag!

Ik heb pasgeleden bij de Jola een korte broek voor Thoby gekocht (maatje 80) En die kwam met een leuke grijze riem. (verstelbaar)
Totaal 8 euro! En ze hebben die setjes in allerlei verschillende kleuren.

Groetjes,
Margot

Ze zijn inderdaad letterlijk op de markt te koop! Je zat dichterbij dan je dacht! Haha!

Ik heb ze ooit bij zo’n fourniturenkraam gekocht (waar ze garen, knopen, ritsen verkopen). Hangen ze vaak aan het dak van de kraam!

Groetekes, Sje

Gewijzigd door - Sje op 21 May 2010 20:49:31

Overigens, wat bretels betreft: ik heb hier 2 setjes roomwitte peuterbretels liggen (nog nieuw in de verpakking). Destijds op voorraad gekocht omdat ik ze voor onze meiden nog weleens gebruikte bij kledingstukken waar geen riem-lusjes aan zaten.

Als iemand geïnteresseerd is in zo’n setje bretels, laat maar weten, stuur ik ze op! Helemaal gratis!

Groetekes, Sje

Bij de Hema heb ik een leuk riempje gekocht voor Anna. Al wel een jaar terug denk ik. Dus ook zo rond maatje 80. Eentje zonder ‘gaatjes’, het is zo’n aanrekriem. Kan het niet anders omschrijven.

@Sjehahaha ik maak weer zo’n blonde opmerking

ik vroeg: wat zijn bretels. (zoals je het schrijft sprak ik het uit naar mn ouders ik vroeg dus letterlijk wat zijn breetels)
tjonge jonge ik kan beter niks meer zegen

Iemand nog een idee waar ik een bandana kan vinden (hema zijn voor meisjes)

Ik heb de bandana bij rainbowbabies.nl vandaan… totaal iets van 6,75
Erg leuk…

Gewijzigd door - coramora op 21 May 2010 22:48:57

ja ik weet dat ik ze via internet kan bestellen maar wil het geowon passen omdat zijn hoofdomtrek nu 47/48 is en ik een 48 bandana uit de winkel wilde passen van ter stal, en die was gewoon te klein dus ik ga het niet riskeren zo vlak voor de hete dagen om te bestellen zodat de kans erin zit dat ik het weer terug moet sturen… maar toch bedankt voor de tip

heb bandana met naam erop laten drukken bij koterkado

had toen een baby van 3 maanden en een meissie van 6 die pastten ze allebei hoor, is gewoon tricot

dan hoef je niet op de maat te letten

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor & Alexander!!

“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”

Ik heb hem nu voor Jony en ik vouw de rand nu 1x dubbel omdat hij te groot is.
Hij is te gebruiken vanaf baby tot 8 jaar, grote kans dat hij past :smiley:

ooh kimmetje wat gaaf!
Idd als het elastischer is dan is het beter want dan heb ik dat probleem niet want die bandana’s in de winkel zijn gewoon strak katoen.
maar dat is een website??
echt super

quote:
Overigens, wat bretels betreft: ik heb hier 2 setjes roomwitte peuterbretels liggen (nog nieuw in de verpakking). Destijds op voorraad gekocht omdat ik ze voor onze meiden nog weleens gebruikte bij kledingstukken waar geen riem-lusjes aan zaten.

Als iemand geïnteresseerd is in zo’n setje bretels, laat maar weten, stuur ik ze op! Helemaal gratis!

Groetekes, Sje

Ik ben geintreseert Sje.

Groetjes,

Michèle

heb de foto’s er maar effe bij gezocht… heb ze nog steeds en ze passen iedereen nog

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor & Alexander!!

“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”

ze zijn echt leuk kimmetje,
ik zag op die site idd ook dat je met naam + telefoonnummer erop kon doen,
niet dat ik met mn telefoonnummer te koop wil lopen maar als hij ooit zoek raakt op wat voor manier dan ook, dan weten ze wel wie ze moeten bellen

Occhh wat gaaf Kimmetje… Die ga ik ook direct voor Noah en papa bestellen :smiley: Chris is er nl helemaal weg van!

Liefs, Melanie, (mama van Noah)