Petra?

hoe gaat het met kim op school alles goed ???

groetjes marielle mama van tanja

Hoi Petra,

Fijn om te horen dat Kim het zo goed doet op school! Heerlijk lijkt me dat, als ze het zo naar haar zin heeft

Dat van Maaike lijkt me inderdaad wat lastiger.
Ik heb haar toen gezien bij de meeting en het is absoluut een lieve meid!!
Maar ik kan me ook voorstellen dat de kinderen uit de klas enzo, niet zo blij zijn met haar bazige, kattige gedrag.
Ik hoop dat de sociale vaardigheidstraining misschien wat voor haar is.
Je kan er denk ik maar beter zo vlot mogelijk bij zijn, want als ze straks ouder wordt en dan nog (bijna) geen vriendinnetjes heeft, wordt het natuurlijk steeds minder leuk allemaal voor Maaike.

Ik hoop dat die zooltjes trouwens helpen bij je.
Lijkt me erg lastig en vervelend om zo’n pijn in je voet te hebben (tsja, je gebruikt ze toch regelmatig hè, met lopen enzo )
Wel super fijn dat het altijd zo goedkoop is hè (uche, uche)

Heel veel succes morgen met Kim.
Niet leuk hoor, die prikken, bah.
Maar ja, het moet even hè…
Voor Steef heb ik de inentingspapieren ook al binnen (brrr)

Groetjes, mamma van Stephan

Ik denk niet dat je je er te druk om maakt hoor Peet.
In tegendeel.
Je lagere schooltijd is hartstikke belangrijk voor de rest van je leven.
Wel balen idd dat ze niet meer van klas veranderd.
Maar wie weet komt het alsnog wel goed als ze zich op een gegeven moment anders gaat gedragen/opstellen (al dan niet door die therapie).
Als die andere kids zien dat dat "nieuwe"gedrag dan blijvend is, dan krijgt ze misschien alsnog wel vriendinnen joh!

Dat met je voet is zo te horen écht vervelend!!
Balen!
Ik hoop echt dat je over een paar weekjes ofzo verschil gaat merken door die zooltjes (zal idd wel even duren voor je het merkt )

Succes!!!

Nou lekker, dat werden dus extra dure schoenen dankzij die parkeerbon. Balen zeg!!

jee peet dat is ook balen zeg, die bon maar ja daar kom je ook wel weer boven op .en hoe zitten je schoenen ???heb je er baat bij

groetjes marielle mama van tanja

zal je vertellen, ik heb dat ook gehad die zooltjes en het werkt! echt waar nu ruim 8 jaar later en al tijd te grote goed passende schoenen kan ik met mijn hand op mijn hart verklaren, heerlijk geen pijn meer aan mijn voeten scheelt de hele wereld!

groetjes Kim, mama van

en