sorry petra te laat ik weet het maar nog van harte gefelicteerd met je verjaardag en Lucas wordt vandaag 3 dus die zal ook wel lekker in de taart hebben geslagen!!!
groetjes,
Kim,mama van Sofie en Victor!
sorry petra te laat ik weet het maar nog van harte gefelicteerd met je verjaardag en Lucas wordt vandaag 3 dus die zal ook wel lekker in de taart hebben geslagen!!!
groetjes,
Kim,mama van Sofie en Victor!
petra gefeliciteerd ! en monique met de 3de verjaardag van lucas.
groetjes ingrid mama van marco
sorry als nog van harte gefeliciteeerd ik schaam me hoor en nog vele jaren ik hoop dat het allemaal heel gezellig is geweest
knuffels van tanja en marielle de mama van tanja
ik heb meteen de kalender apart gezet dat ik hem zo kan aan kliken
groetjes marielle
nog gefeliciteerd schaam me diep
hebben jullie een fijne verjaardag gehad en wat heeft de jarige allemaal gehad
Beter laat dan nooit.
Hartelijk gefeliciflapstaart.
Hebben jullie een leuke verjaardag gehad?
Liefs Kristel
Nou, mijn reaktie is dan helemaal laat omdat ik op vakantie ben geweest, maar nog van harte gefeliciteerd hoor!!!
Liefs, mamma van Stephan
Haha, dag Petra36
Wat fijn dat het toch wel een leuke dag was.
Maar waarom heb je eigenlijk een hekel aan je eigen verjaardag?
Gewoon…alle toestanden eromheen ofzo?
Was gewoon benieuwd…
Liefs, mamma van Stephan
Nee hoor Petra, ik ben ook altijd blij als ik weer een jaartje ouder wordt.
Zou niet zo best zijn als dat NIET zo was (dat ik dus niet meer een jaartje ouder wordt, bedoel ik).
Ik besef door dingen die ik meegemaakt heb maar al te goed hoe plotseling het leven afgelopen kan zijn en dan altijd maar dat gezeur van mensen die een rimpeltje meer krijgen, pfff…
Nee hoor, laat mij maar lekker 85 worden!!!
O ja, nog bedankt voor je uitleg. Ik snap wat je bedoeld nu, alleen heb ik gelukkig geen mensen die alleen maar komen om mij af te kraken o.i.d.
Lijkt me heel vervelend.
Ik snap dat je het uiteraard liever viert met mensen die het wel goed met je voor hebben.
Groetjes, mamma van Stephan
he petra blij dat je er weer bent ik miste je al hopelijke gaat het een beetje met je
veel liefs marielle
ps ik heb ook al tijd zo n hekel aan me eigen verjaardag ,al die boodschappen en voorberijdings en dan heb ik er al geen zin meer in
Vervelend zeg!
Nee, dat lijkt me inderdaad ook niet goed, bloed in je ontlasting.
En zo’n onderzoek lijkt mij inderdaad verre van leuk, maar ja, als het echt nodig is… Het is natuurlijk wel belangrijk.
Heel veel sterkte alvast en geniet eerst lekker van de camping!
Groetjes, mamma van Stephan
jee petra dat is allemaal vervellend ja een darm onderzoek is geen pretje weet ik heb het zelf een keer mee gemaakt .maar goed je gaat ook nog lekker naar de camping ja het altijd een gezouw maar het is wel gezellie toch ???
veel liefs marielle mama van tanja
nou petra dat is niet niks!! nee bloed in je ontkasting is niet goed nee. dus wel belangrijk dat dat onderzocht word, maar dat wil niet zeggen dat het leuk is. want ook al moet het het blijft een vervelend onderzoek. lekker hoor even naar de camimp, even er tussen uit kan nooit geen kwaad. veel plezier op de camping en sterkte met het onderzoek!! groetjes van mij
maureenmaureen