oooh ik heb echt pijn, rico zat dus op een stoel ik wilde hem een kus op zn hoofd geven en hij komt wel ZO vliegensvlug omhoog dat ik zowel een bloedlip had als een beetje bloed uit mn neus. ik werd zo duizelig dat ik echt moest gaan zitten.
hij kwam me troosten (de schat) en aaide me over mijn hoofd… Het deed echt PIJN!! gelukkig was mn tand niet door mn lip gegaan maar het scheelde echt niet veel. het was maar een klein wondje ook bij mn neus dus het bloedt al nie meer maar jeeee zeg zo voelde het ook alweer om een klap op je neus te krijgen
Perongeluk een stoot op mn lip/neus gehad AUW!
AUW!!! Ik ken het, had het laatst met Nikki, die gaf me een stoot op mijn neus! Ik dacht echt dat ie gebroken was en idd zo duizelig… tranen schoten in mijn ogen!!! Ik hoop voor je dat het niet op gaat zwellen?! Wel lief dat ie je kwam troosten, toch wel aandoenlijk he hihi!

nee het is niet gezwollen gelukkig, maar een klap op je neus doet zoiezo heel zeer! hij butste er in dat tussenschotje tegenaan.
dus onder mijn neus maar wel tegen het bovenbotje aan (tenminste zo voelde het!)
ik denk als hij op mijn neus geslagen zou hebben dat hij wel dik was geworden…auww
Auw ik ken het, zo was morgan van de week met der speelgoedhammer aan het zwaaien en al een paar keer gewaarschuwd en ja hoor ze zwaait en slaat zo met dat ding tegen de zijkant van mijn neus. Ik was dus wel even heel boos en heel verdrieting en zij ook boos want ik heb hem even opzij gelegd.
Groetjes,
Michèle
ja dat snap ik dan michele.
maar rico kon er in dit geval niets aandoen, hij was gewoon enthousiast en wilde opstaan, wist hij veel dat ik er met mn gezicht boven hing
het gaat wel weer alleen mn neus voelt droog aan
Ja dat heb ik ook wel eens gehad maar dan alleen met mijn tanden door me lip, en nee dan wordt ik ook niet boos natuurlijk.
Groetjes,
Michèle
Oh, wat een nare ongelukjes zijn dat hè. Lief dat Rico je troostte, hij had gelukkig door dat het sneu voor jou was.
Groetjes,
M
oeh pijnlijk zeg!
maar wat ontzettend lief van Rico zeg dat tie je komt troosten.
liefs,
Rinske