Periodevraagje

Ik ben natuurlijk al jaren ongesteld maar met als die rare dingen de laatste tijd weet ik niet meer wat wel en wat niet normaal is. Ik heb zaterdagmiddag eindelijk de bloeding gekregen. Was normaal gewoon vers bloed zeg maar. Dat was een bloep zeg naar, sorry voor de omschrijving. Daarna de hele nacht niks, en de volgende dag ging het weer lopen, maar sindsdien is het alleen nog maar oud bloed. Dat voelt zo ie zo al vervelend want het voelt stroef zeg maar, maar er is geen druppel vers meer bijgeweest. Ik weet nou even niet meer of dat klopt of niet want als ik ongi wordt is het een tsunami aan vers zeg maar en nu ben ik alweer bijna klaar op alleen oud bloed.

Sorry dat het even een bloederig verhaal geworden is maar ik weet het even niet anders uit te leggen.

Groetjes,

Michèle

Ik kan je er niet mee helpen maar was je niet een keer overgeslagen? Want dan kan het dat zijn natuurlijk.

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Oud bloed klinkt logisch, want je was al eventjes niet ongesteld geweest, toch?

Als ik ongesteld word is het de eerste paar dagen ook altijd iets donkerder en tegen de helft van de week wordt het meer helderrood.

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Ik sla standaard een maand over maar ik zie nu uberhaubt geen vers bloed meer, ik ben alweer klaar. Dus 2 dagen oud bloed en dat was het, volgens mij is dat toch ook niet de bedoeling.

Groetjes,

Michèle

Ik weet niet beter dan dat een menstruatie altijd oud bloed is.

Zodra een menstruatie voorbij is, wordt het baarmoederslijmvlies dikker (door doorbloeding). Dat is om een mooie basis te hebben voor een nestelend bevrucht eitje.

Komt er geen nestelend bevrucht eitje, dan stoot de baarmoeder dat aangedikte baarmoederslijmvlies af. Dat is je menstruatie.
Daarna begint datzelfde cirkeltje opnieuw.

Groetekes, Sje

Nee lijkt mij indd ook niet echt de bedoeling De ha bellen heeft geen zin zeker, want die gaat volgens mij zeggen wacht eerst het onderzoek maar af. Heb je er verder veel last van?

Liefs Michelle

@ Sje ja maar ik ben gewend dat wat op mijn maandverband zit helder is en niet roestbruin zeg maar.

@ michelle nee ha bellen heeft geen zin ik loop al bij de gyno. Dat er iets mis is is al geconstateerd. En nee echt last heb ik er nu niet meer van. Sterker nog ik ben alweer klaar. Ik ben deze keer al met al niet meer dan twee dagen licht ongesteld geweest dus ben bang dat dat nu weer ter weinig is. Echt gek wordt ik er van. Echt ik hoop dat ze wat vinden zelfs al is het POF. Het is niet leuk en niet wat we willen maar ik weet in iedergeval waar ik aan toe ben.

Groetjes,

Michèle

De 21ste moest je toch?
En kan me voorstellen dat je dat denkt hoor want je word er indd gestoord van!!

Liefs Michelle

Het bloed moet inderdaad wel helder zijn, maar meestal is het wat donkerder rood als het goed is.

Alleen maar roestbruin kan op andere dingen duiden en dat moet dan een arts bekijken.

Groetekes, Sje

@ michelle de 29ste moet ik en Mer kan gelukkig mee.

@ Sje ja donkerrood ken ik, maar dat is maar 1 bloep geweest zeg maar en meer niet de rest bruin. Maar dan klopt mijn gevoel dat het dus weer niet klopte deze maand.

Groetjes,

Michèle