Perfecte timing!

Hoe Mike de perfecte dag uitzocht!

Ik ben uitgerekend op 6 oktober maar omdat het niet echt lekker meer gaat en ik bijna niets meer kan zou ik in de 39ste week ingeleid worden. Op donderdag 20 september waren wij 7 jaar getrouwd en aangezien mijn ouders zaterdag 22 september een dag met Kevin en Ilse naar Slagharen zouden gaan vroeg ik of de kids vrijdag al mochten komen zodat ik samen met Raymond lekker wat kon gaan eten en naar de film kon gaan. Dit was goed dus de kids vrijdagmiddag gebracht. Daarna nog even lekker naar de kapper geweest en lekker gegeten en naar de film geweest. Zaterdagochtend ging Raymond naar de bakker voor lekkere broodjes en zat was op te vouwen toen ik opeens dacht, hee…het lijkt wel of ik weeën heb. Maar aangezien de vorige 2 ingeleid waren wist ik niet hoe het voelt om spontaan te beginnen. En ik wilde het ook heel erg graag dus ik dacht dat het wel mee viel. Maar om 12 uur was het nog steeds en nadat we gekeken hadden om de hoeveel tijd ik een krampje voelde (om de 5 min) hebben we toch voor de zekerheid de verloskundige maar gebeld. Deze zat in het ziekenuis met 2 andere bevallingen dus vroeg ze of we daar naar toe wilden komen. Ik baalde als een stekker want nu kon in eindelijk een keer thuis bevallen was de verloskundige er niet. Maar goed, wij naar het ziekenhuis. Om 13.15 toucheerde de verloskundige mij en toen bleek dat ik al 5 cm ontsluiting had!!! Had ik dus nooit verwacht en de verloskundige dus ook niet want zij keek ook zeer verbaasd. Maar goed, ik kon dus gelijk blijven en ze heeft gelijk mijn vliezen gebroken. Hierna ging het eigenlijk best wel snel. Ik kreeg steeds pijnlijkere weeën en  om 15.10 mocht ik mee gaan persen! Om 15.21 is Mike geboren! Een flinke hollandse jongen van 4140 gram. Hij had alleen een blauw neusje want hij lag in kruinligging. Zijn hoodje werd dus geboren met zijn neusje al omhoog. Dit heb ook heel goed gevoeld want ik had echt het gevoel dat ik nog meer kracht moest zetten dan bij de andere 2. Maar goed, alles was goed met hem dus niets aan de hand. Maar mijn ouders en de kids wisten nog van niets natuurlijk dus gauw de telefoon gepakt en ze mobiel proberen te bellen. Hebben ze de mobiel niet meegenomen!!! Lekker handig! Maar toen zei ik…nu wil ik heel snel naar huis. Dan ben ik thuis als ze thuis komen…lijkt me wel leuk, ze weten van niets en dan ligt moeders ineens in bed met een  baby! En alles was goed dus om 16.45 ben ik gaan douchen en om 17.30 mochten we naar huis. Om 18.00 waren we thuis. De buurvrouw heeft alvast de kamer versierd en de slingers opgehangen. Ik lag lekker in mijn bed toen om 19.00 mijn ouders thuis kwamen en uiteraard zeer verrast waren! De kinderen hadden een leuke dag gehad en waren superblij dat hun broertje eindelijk geboren was. Ze hebben hem gelijk een heleboel kusjes gegeven. Mike had dus geen betere dag uit kunnen zoeken! De kids hebben niets gemerkt en kwamen thuis en alles was achter de rug! En ook nu nog zijn ze verzot op hun broertje!

Dit was dus ons bevallingsverhaal......

Liefs Mandy