Perfecte nasynchronisatie

Morgan kijkt soms Disney XD (Phineus en Ferb o.a.) en Amika maar ze ziet ook de reclames ertussen en die praat ze nu dus veilloos mee. Doen jullie kindjes dat ook of heeft ze gewoon een heel goed geheugen?

Groetjes,

Michèle

Ik vind zelf dat Rico een heel sterk geheugen heeft, dat merk ik bij hem aan meer dingen en ik heb volgens mij als voorbeeld ooit gegeven dat toen hij nog geen half jr oud was hij in bad zat en ik zijn konijn in de badkamer over de verwarming had hangen. dat deed (en doe) ik normaal nooit want hang zn knuffels altijd op de slaapkamer bij ons te drogen wat hij dus niet ziet (juist daarom omdat ie dan gaat brullen dat ie zn knuffels wil als ie gaat slapen terwijl ze dan nog nat zijn… was ze wel om en om maar toch)
enfin, laatst zei hij toen een keer dat nijno (zn konijn) daar had gehangen.
en toen dacht ik: what?!?!?! dat is 2 jaar geleden en daarbij, hij was toen nog een baby, dat hij dat nog weet! en zo met meerdere dingen.
idd ook boekjes die hij nog maar 1 keer heeft gehoord kent hij ontzettend goed al voor 1 keer lezen. ook reclames idd.
dan staat er bij kindernet: boes"
maar stond er geen plaatje bij en hij “leek te lezen” alsof er ook boes stond (wat ook zo was)
dus voor mij iig wel herkenbaar, maargoed ze zijn er dan ook 2 van de 3ling he