Pepijn naar school

Hoi,

Heb vanmorgen Pepijn naar school gebracht voor de allereerste keer. SLIK.
Hij vond het wel spannend griezelig en leuk tegelijk.

Het enige nadeel is dat we op zo’n 2 meter afstand tegenover de school wonen met als gevolg dat hij in het speelkwartier steeds voor het hek stond te zwaaien. Kreeg hij ook nog een botsing met een meisje en viel keihard op de grond. Huilen natuurlijk en mij maar aankijken zo van kom maar effe helpen. Dan maakt je hart toch wel een sprongetje en dan nog zo’n juf die nergens naar kijkt. GRRRR!!!

Effe later wordt hij gepest en aan zijn sjaal getrokken. weer geen reactie van de juf. Begrijpelijk met zoveel kinderen op het schoolplein maar als het je eigen kind aangaat is het altijd net effe erger. Vanmiddag wilde hij wel naar school als ze maar niet buiten gingen spelen…

Volgens mij vroeg hij daarna aan de juf of hij naar huis mocht en het enige wat ze zei was kan niet!!

Pff zal blij zijn als we een paar weekjes verder zijn en hij en ik helemaal gewend zijn.

Maar goed dat we binnenkort naar een paar straten verder verhuizen.

Groetjes monique

Hoi,

Nee Pepijn gaat gelijk maandag, dinsdag, donderdag een hele dag en woensdagmorgen en vrijdagmorgen en dinsdag en donderdag blijft hij tussen de middag over. Vandaag voor het eerst dus. Ben benieuwd. hij vindt het te intereresant en spannend om het niet leuk te vinden volgens mij. Maar als je ze dan zo verlegen in de klas ziet zitten maar je hart een sprongetje en vindt je ze nog zo klein. Geniet er nog effe van van de daagjes samen. Maar op een gegeven moment zijn ze er echt aan toe. Pepijn verveelde zich enorm thuis.

MONQUE