Pendelen


#1

hoi hoi
weet niet of er al een topic over is maar vroeg mij af of er hier iemand is die kan pendelen.

groetjes


#2

Hoi ik kan het niet, maar wat zou je er mee willen dan?


#3

vragen of ze kan kijken hoeveel kindjes we krijgen voor wanneer en welk geslacht lijkt mij erg leuk om te weten


#4

Ik wil het je ten sterkste afraden, je haalt er heel wat boze geesten mee in huis, niet om je bang te maken ofzo, wil je dr alleen wel voor waarschuwen


#5

ja daar hebben jullie ook wel gelijk in.
maar ik zou al die nare dingen ook niet willen weten hoor alleen voor wanneer en wat het wordt.

groetjes


#6

Zijn jullie niet in de war met glaasje draaien? Pendelen is namelijk onschuldig en heeft niets te maken met geesten. Ik geloof overigens niet dat je, door te draaien met een pendel aan een kettinkje, kunt achterhalen wat je voor kindje krijgt. Ik heb wel genoeg ‘ervaring’ met dit soort dingen, dat ik weet dat pendelen verder niet gevaarlijk is. Ik had er vroeger zelf ook eentje. Maar het is een ding dat niet veel zegt en voorspellen kun je sommige dingen ook niet!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers


#7

Achter al die dingen zit 1 en dezelfde geest naar mijn mening.

Ze moet het natuurlijk helemaal zelf weten maar ik vond wel dat ik haar ervoor moest waarschuwen.
Of gaan we nu weer off-topic?


#8

Ja, zo denkt mijn vriend er ook over, mama van Job. Hij is christelijk opgevoed en heeft geleerd dat je je niet bezig moet houden met ‘duistere zaken’. Hij moest ook niets hebben van die pendel van mij! Goed dat je het zegt hoor, dan kan de mama van Senna haar eigen keuze maken.

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers


#9

Pendelen kan geen kwaad, net als tarot zijn het leidraden en geen voorspellers al denken veel mensen van wel. Een Quaqi bord raad ik ook af daar kunnen inderdaad heel vervelende dingen mee gebeuren. Maar ga eens naar een paranormaalbeurs daar zitten heel veel mensen die je zouden kunnen helpen als je er interesse in hebt.
Ik vind het persoonlijk alleen erg jammer dat er meteen geroepen wordt dat deze dingen kwaadaardig zijn. Maar dat ik mijn mening.

Groetjes,

Michèle


#10

Ik pendel al dik 1 jaar en het heeft niks met geesten te maken hoor.

Ik heb van de 200 voorspellingen er maar 8 keer naast gezeten
Dat was van geslacht.
maar de uitgerekende datum zat ik heel vaak goed mee.

Wat wil je graag weten dan?

je kan als je wilt je naam en geboortedatum sturen via pb,dan zou ik binnenkort voor je kunnen pendelen.
Ik heb het nu redelijk druk nog met andere pendelaanvragen.

Groetjes Bianca

Bianca mv Nicky en Mika Dani 16-08-2007


#11

Ik heb zelf ook een pendel gehad, en heb ook tarot kaarten… Chris wil er ook niets van weten dus doe het ook nooit in het bijzijn van hem.
Hij heeft zelf erg veel negatieve ervaring met paranormale dingen.

Van pendelen heb ik zelf niet veel verstand… Weet wel dat het geen kwaad kan, maar dat je ook niet verbaasd moet zijn (als beginneling) als de uitslag niet klopt.
Quita bord zou ik zelf ook niet aan beginnen…

Ik ben laatst nog naar een paranormalebeurs geweest (voor mn zwangerschap).

Helaas was alles wat die vrouw mij vertelde niet waar, en niet uitgekomen.
vondt deze best wel geld verspilling.
Ik hoop dat hier in de buurt een keer een grotere beurs komt, dan ga ik daar zeker naar toe.

Liefs, Melanie


#12

@ Melanie als je naar een grote beurs gaat moet je eens kijken of er een paragnost zit die Gerard heet. Het is een kleiner mannetje met een bril en een heel lief gezicht. Hij zal je wel vertellen wat je wilt weten. De laatste keer dat ik hem zag feliciteerde hij me met mijn zwangerschap. Ik was toen 7 weken zwanger en het was nog niet zichtbaar. Ook versprak hij zich toen hij zei dat het een sterk meisje zou zijn. Ik wilde namelijk niet weten wat het zou worden zeg maar al wist ik het diep van binnen wel hoor

Maar hij is heel goed en heel eerlijk.

Groetjes,

Michèle


#13

Ook ik heb tarotkaarten, pendels etc. Ik vind het allemaal erg interessant. Ik had al zitten googlen om te kijken naar een paragnost, die misschien weet wat er precies met Max is. Maar mijn vriend vindt het helemaal niks, o.a. door zijn christelijke achtergrond. Wat je niet kunt verklaren, is iets waar je niet aan moet komen vindt hij. Toen ik bij hem ging wonen, heb ik mijn tarotboeken etc. afgegeven aan een vriendin. Ik doe er nu niks meer mee, maar hou nog steeds van paranormale dingen, elfen, Gothic en dat soort dingen. Spreekt mij toch aan, waterman he? Die hebben dat.

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers


#14

Ha ha ha Mervin is ook een waterman… Enne ik heb alles nog alleen geen pendel want ik heb zelf niks met pendelen.

Groetjes,

Michèle


#15

Grappig om te lezen hoe meningen hierin kunnen verschillen. Ik heb er geen verstand van, dus geen idee wat wel en niet kwaad kan. Ik moet er alleen niet aan denken om dit allemaal te weten. Ik heb zoals jullie weten na Tim 3 miskramen gehad. Als je dat van te voren allemaal al weet, dan wordt je daar echt niet vrolijk van. Ook al zeg je ik wil die slechte dingen niet weten, alleen wanneer het geboren wordt. Tja, zou je er dan vrolijk van worden als je 2e kindje bijv. door miskramen nog 2 jaar op zich laat wachten. Dan wil je niet horen dat het door miskramen komt, maar dan weet je wel dat het nog 2 jaar duurt ofzo voordat je zwanger raakt. Niet een hele fijne gedachte lijkt me. Maar goed nogmaals dat is mijn mening, dit is voor iedereen anders.

Groetjes,
Sandra


#16

Ik ben ook waterman :smiley:

Liefs, Melanie


#17

Zeker leuk om te lezen hoe de meningen verschillen.

Nu ik dit tik weet ik niet eens wat Sarah is qua sterrenbeeld. Ja, als ik ff moeite doe om het op te zoeken…haha. (maar dat doe ik niet )

Dus, je raadt het al, ik heb er helemaal niets mee. Van glaasje draaien, naar pendelen tot tarot kaarten. Geloof er niet in.

Ben zelf ook een echt atheïst. Maar dat wil niet zeggen dat ik de rest allemaal stom en raar vindt. Een hele goede vriendin is gelovig, dus het maakt me niet uit wat je gelooft. Leven en laten leven he…

Ben nu ook bezig in een boek over het Jodendom. Moet er toch iets meer van weten, vind ik van mezelf. En als je dan toch ergens moet beginnen, dan maar met dat geloof. Haha

Lilypie First Birthday tickers


#18

hahaha ja inderdaad grappig … hoeveel meningen, aan de ene kant , geloof ik er juist wel in … dat er nog iets is tussen hemel en aarde, waar wij adviezen en goede positieve dingen uit kunnen halen, aan de andere kant, geloof ik ook dat je dingen boven kunt halen die heel negatief zijn…

er zijn weinig mensen die ‘eventueel’ in de toekomst zouden kunnen kijken en dan denk ik, dat zal niet voor niks zijn, als wij in de toekomst konden kijken, zoouden we soms misschien niet eens aan de toekomst willen beginnen…

zelf begin ik er niet aan, omdat ik zelf een zwartkijker ben, en ik ben bang dat ik te gevoelig ben voor de negatieve kanten, aan de andere kant, ben ik wel weer iemand, die vanalles bij zich draagt… zoals stenen tegen menstruatiepijnen, kaarsjes aansteekt in de kerk voor mijn overleden vader en schoonmoeder(ookal ben ik absoluut niet gelovig) en hier en daar een wiccaboek vind ik ook mega itressant, …vorige keer, herinner ik me nu kreeg ik dus heksenboeken binnen,of magie… verkeerd bezorgt, voor iemand helemaal voor in de straat, (kon het huis niet vinden, het was een b nummer…) maar ik maak dat boek open, echt me maag draaide om en kon wel terplekke kotsuh… heb het meteen in de prullebak (buiten) weggeflikkert… waarom weet ik niet, maar het leek of de negativiteit eruit kwam gevlogen, iiiieeekkkk!


#19

@ Sugars303 hmm zou graag willen weten welk boek dat is geweest.

Groetjes,

Michèle


#20

nou dat weet ik dus echt nie meer, maar ik vond het echt eng !
vond het ook niet nodig dat mijn buurtgenoten het leesde. bah bah

Baby geboren