Peet mri gehad

Hij kwam weer om 17:15 thuis 15 min later gaat de telefoon en het is de neuroloog ik zat stijf echt waar de verschikkelijkste dingen vliegen door je hoofd want een arts belt toch niet zomaar naar je huis…

met was ff vergeten dat peet daar werkt natuurlijk en iedereen wordt als colegga beschauwd… maar hij had gelijk naar de mri gekeken de 2de hernia zit er nog wel maar hij denkt niet dat ie daar last van heeft!! wat er wel zat was een behoorlijke prop! of dat een abses is of vocht dat weer ie niet.
hij moet dinsdag weer dus ook al een week eerder das wel lekker want hij krijgt nu morfine en is beter dat ie daar zo snel mogelijk weer mee stopt. dindag dus eerst bloedprikken dan kijken ze verder hij had ook nog geen idee hoe ze dit gaan weg halen… das dus weer afwachten

pfff ben me echt dood geschokken fijn dat ie belt maar had het door zijn ass laten doen hihi

Tries

Joh op zich kan het dus nog “goed” nieuws zijn? Ik hoop echt dat het niet toch nog een hernia blijkt te zijn hoor! Ja, het zit er wel, maar niet dat ie daar dus last van heeft nu. Wat doen ze dan als het een abces is? Trouwens ik heb ook weer een giga abces onder mijn oksel (ja, naast die 4 stomme fistels, waar door mijn hoofdpijn en nekpijn weer fijn hun gang kunnen gaan… en nee, ben nog steeds niet naar de huisarts geweest, moet mij schamen) en dat doet pijn, pffff. Maar hoe halen ze dat dan weg bij PP? En dat vocht (dat is dus dat vocht wat ik bedoelde denk ik, waar we het over hadden, want ik bedoelde geen “enge” vocht), hoe gaat dat dan?

Enne…lekker ja, van die arts, woei ik snap dat je schrok hoor!! Maar wel errug fijn natuurlijk, dat ie toch voorrang heeft, omdat ie er werkt. Voor jullie is dat toch fijn lijkt mij.

Oh, ik zie nu dat je het nog helemaal niet weet, hoe dat allemaal in zijn werking gaat. Nou ja, we horen het ook wel.

groetjes van Monique

Zo weer op naar een heldendaad, zoefff SuperMoooo

Dat weet ie dus niet moon, dat zullen we dinsdag horen

Ik hoop maar dat het zo op te lossen is…

Tries

Wat een getob, hopelijk valt het mee, en is het een makkelijk oplosbaar"probleem. in ieder geval veel sterkte., hoi, Corrine

Pffff ellende zeg!!
Hopelijk is het snel weer over en kunnen jullie nu eindelijk eens gaan genieten van jullie gezinnetje

Ik denk aan jullie hoor!

Groetjes Nathalie
http://vrienden.clubs.nl/demi