Peet gaat weer werken

en wel na de pasen, hij wilde het liefst volgende week al maar de bedrijfsats was het gelukkig met me eens dat dat veelste snel is… vandaag een luie sloel voor hem gekocht het bed is uit de huiskamer (HEEEEERLIJK) en ik heb een mooi bankstel gezien dus ga me zelf maar eens verwennen denk ik hihi kan ik daar heerlijk op luieren…

morgen gaan we ff de stad in ook al in geen jaar geweest heb ik dus echt ff zin in…

roy is weer de oude hij had de 6de ziekte was er toch behoorlijk ziek van heeft dagen gehuilt echt 5 uur achter elkaar dus weer rust in het huis, zelfs jordy had zo iets van houd je mond die stond echt met zijn hand te slaan van hou nou op achhhhh en van ssssstttttt met zijn vingertje voor mijn mond… maar roy heeft weer de grootste lol samen met zijn broer ze gaan echt een beetje spelen samen op hun manier natuurlijk maar erg grappig

jullie zijn weer op de hoogte liefs van ons alle

Heeee, goed nieuws.
Veel plezier in de stad, maak er maar een leuke dag van.

Groetjes Miriam

Hoi Tries,
Wat een goed bericht! Heerlijk toch, al die fijne berichten de laatste tijd (je zusje)!!
Hoop dat je hebt genoten in de stad.

Liefs, Bianca

he hoop dat je je het naar je zin heb gehad in de stad ene niet te veel gekocht he

en peet weer werekn en roy weer de oude heerlijk nieuws hoor,en nu zo houden meid.

groetjes bianca

Hihi nou de centen waren al op want zo’n stoel wil je ook niet weten wat dat kost pffff dus niet veel gekocht maar gewoon ff heerlijk weg, ff naar de bouwmarkt geweest moesten we nog wat dingen hebben en voor de kinderen gordijnen wezen kijken want jordy heeft wel rolgordijn waar geen licht door heen zou moeten komen maar wel door de randen dus tis te licht in zijn kamer ook voor roy de bijpasende gordijnen van zijn kamertje zijn veelste licht roy heeft niet echt door waneer het overdag is en waneer avond… maar helaas nog niet geslaagd komt vast nog wel

Liefs Tries

Goed zeg, dat het zo goed gaat met jullie EINDELIJK! Ik hoop dat het zo door blijft gaan hoor!

liefs van Monique

Zo weer op naar een heldendaad, zoefff SuperMoooo

Hoop ook dat je genoten hebt van je dagje uit. Mag wel ook na een jaar, dacht ik zo.
En dat er nog maar meerdere van die dagjes uit mogen volgen.

Christa