Pechvogeltje Els

Het zal weer eens niet zo zijn…Ik heb dus bijna altijd pech als het om medische dingen gaat…Nu dus ook weer, mijn bloed moest weggestuurd worden ivm schildklier, zat ik al 3 weken op te wachten, bel ik vandaag, krijg ik te horen dat ze het vergeten zijn op te sturen!!! Dus nu duurt het nog eens 2 weken eer ik de uitslag heb! En dat was dus niet alles, moest nog een keertje extra geprikt worden en er was dus een wachttijd van een uurtje of anderhalf… Nou maar hopen dat het wel goed gaat en dat de medicijnen gaan aanslaan

Groetjes Els

Hoi Els Duck,

Jij moet haast wel familie van Donald Duck zijn dan, met al die pech. Maar ach, 1 troost heb je!! Ik hang als een zwaan kleef aan met pech aan je vast hoor. Pechen we lekker samen…

Zo weer op naar een heldendaad, zoefff SuperMoooo

hoi els, wat heb je dan met je schildklier? te snelle werking of te langzaam? of weet je dat juist nog niet? mijn moeder heeft een te snelle werking en valt daardoor alleen maar af. ze heeft er ook nog dikke ogen bij en ziet slecht. het is niet fijn als je iets aan je schildklier hebt. ik hoor je graag
gr gina

Ik ben 4 maten gegroeid sinds de bevalling en was al dik, heb een te trage schildklier…Nou is dat dik zijn niet eens het allerergste hoor, ben erg moe, zie sterretjes, baal dus wel enorm

Groetjes, Els

ja iets aan je schildklier (die ik niet eens zie) kan heel vervelend zijn. maar er zijn nu wel heel veel oplossingen enzo voor. heb je al eens gekeken op de site waar veel meer mensen zijn die erover praten en hun weetjes erover?