Pfff, nou zoals de meesten al wel weten, hebben wij onlangs een huis gekocht, en wonen wij er nu dus ook. We hebben alleen nu wel een beetje pech!! Tijdens de koop gaven ze aan dat er sprake is geweest van een kleine lekkage in de douche, maar dit was verholpen. Nadruk op klein!!! Nou we konden de hele vloer eruit bikken (echt bikken was niet eens meer nodig, zo drijf nat was het cement geworden). Nu waren we toch al van plan de badkamer aan te pakken (is inmiddels ook gebeurd) maar dit is niet gezegd, dat de lekkage zo erg was geweest!!
Nu ging 2 dagen terug op eens de vaatwasser van de inbouw keuekn kapot!! Monteur is vanmorgen langs geweest, een hele lijst met wat er allemaal mis was, conclusie, er moet een nieuwe komen, en het bleek dat hij al ernstig defect was sinds een langere periode!!! Met andere woorden, ook al voordat we het huis kochten!! We hebben geluk gehad dat hij het eerst nog deed, want hij kon zien aan de schade dat dit niet iets van de laatste tijd was!! Als topper, komt er nog bij, dat er dus gezegd is dat het hele huis aardlek(schrijf je volgens mij anders, maar goed) heeft, maar tot nu toe al 2 keer kortsluiting is geweest, waarbij de bedrading voor een klein deel is weg gesmolten (levens gevaarlijk, ivm brand gevaar) en de aardlek schiet er niet door heen!!! De eerste keer was onze eigen schuld, teveel voltage op 1 groep, maar de 2e keer kwam dus door die vaatwasseer, want de elektra is doorgebrand, en de aardlek is er niet doorheen geschoten!! Hoe kan dat nou weer? Nu moet ik voor mijn gevoel dus een instalateur bellen, want ja , die aardlek moet gewoon werken!!
Pffff ik heb morgen een bel afspraak met de makelaar, want dit is toch volgens mij een verborgen gebreken verhaal , of zie ik dat verkeerd?
Sorry, willde effe van mij af kletsen!1
liefs woezel