PCO en plots zwanger!

Hallo Allemaal,

Ik ben Daniella en heb in 2006 te horen gekregen dat ik PCO heb nou loop ik sinds juni dit jaar bij een dieetiste en was 3 kilo afgevallen joepie dacht ik…
In januari was ik ongesteld geweest daarna niet meer. Het jaar 2007 alleen in juni ongesteld geweest dus bijna totaal geen eisprong… De laatste paar weken had ik het gevoel dat ik alleen maar aankwam terwijl ik erg goed op mijn voeding let en niet meer zo veel tussendoortjes etc eet als normaal… Mijn moeder en vriend vonden dat ik een test moest doen maar als je
pco hebt dan wil je niet steeds horen “misschien ben je wel zwanger” dat is erg teleurstellend als je de test weer negatief moet zien… dus… ik heb afgelopen woensdag een test gehaald en met een vermoeden van het is toch niet zo heb ik hem smorgens gedaan… nog geen 2seconden nadat het vakje nat werd kwam het streepje al tevoorschijn!! je kunt je voorstellen dat ik het niet geloofde en nog steeds wat twijfel maar ja ik ben idd ZWANGER! jeetje en ik maar denken dat ik eind juli aan de hormonenkuur moest.
Ik heb heel erg last van geklop in mijin buik en moet vaak plassen ook als ik op bed lig beweegt mijn buik gewoon erg spannend.
Moet erg aan het idee wennen dat er nu gewoon (hoelang al) een kindje in mijn buik zit…
Zo…he dat wou ik graag met jullie delen en misschien geeft het hoop aan vrouwen die ook PCO hebben.

Maandag moet ik voor het eerst naar de gyneacoloog die kijkt hoelang het al zo is… wie weet wat er allemaal gebeurd zo’n eerste keer en wil me dat vertellen?

Alvast bedankt voor het lezen van mijn ‘boek’ haha dank je

Groetjes Daniella

Van harte gefeliciteerd hoor!! Geniet er maar lekker van!!
Groetjes,Daniella

Lilypie 1st Birthday Ticker

Wat fijn!!! Goed nieuws! Heb je al een afspraak bij de dokter om te kijken hoever je al bent?! Sinds wanneer voel je ‘wat geklop’ in je buik? Ik voelde dit voor het eerst bij ongeveer 13/14 weken. Het voelde bij mij als vlindertjes in je buik of hele kleine krampjes/spiertrekkingen.

Wil je weten wat het is? Of houden jullie het spannend? Succes met je zwangerschap en maar lekker genieten!

Dank je wel Dootje!
En ja Judith en Anna… ik heb bij de gyn. een afspraak omdat het totaal niet bekend is hoelang ik al zwanger zal zijn… het voelt als vlindertjes en gisteren toen ik op bed lag bewoog mijn buik helemaal haha heb erg moeten lachen maar vond het ook wel een eng idee… omdat het zo onwerkelijk is. Morgen om 14.15 moet ik er naartoe en dan zal ik het horen hoever ik ben…
Wil niet weten wat het word we houden het lekker spannend… kan moeilijk iets ‘achterhouden’ waardoor familie er snel achter kan komen haha

Groetjes Daniella

Gefeliciteerd!!!Wat een goed nieuws!!!groetjes chantal

Chantal

gefeliciteerd, geniet van de echo en van dat gevoel in je buik.

Liefs en dikke kus brenda en charissa

Nou allemaal,

Ik ben bij de gyn geweest en hij vroeg me hoelang ik al weet dat ik zwanger ben …dus ik zeg uhm sinds vorige week woensdag,wat blijkt…

BEN AL 25WEEK ZWANGER!
jeetje das raar hoef nog maar 3mnd en dan komt er al een klein kruimeltje…

als ik die test nooit had gedaan was ik waarschijnlijk vanzelf een keer op het toilet bevallen hahahah…

Liefs Daniella

zo dat is even schrikken dan, maar wel erg leuk is het allemaal goed met de kleine.??

Liefs en dikke kus brenda en charissa