Hallo Allemaal,
Ik ben Daniella en heb in 2006 te horen gekregen dat ik PCO heb nou loop ik sinds juni dit jaar bij een dieetiste en was 3 kilo afgevallen joepie dacht ik…
In januari was ik ongesteld geweest daarna niet meer. Het jaar 2007 alleen in juni ongesteld geweest dus bijna totaal geen eisprong… De laatste paar weken had ik het gevoel dat ik alleen maar aankwam terwijl ik erg goed op mijn voeding let en niet meer zo veel tussendoortjes etc eet als normaal… Mijn moeder en vriend vonden dat ik een test moest doen maar als je
pco hebt dan wil je niet steeds horen “misschien ben je wel zwanger” dat is erg teleurstellend als je de test weer negatief moet zien… dus… ik heb afgelopen woensdag een test gehaald en met een vermoeden van het is toch niet zo heb ik hem smorgens gedaan… nog geen 2seconden nadat het vakje nat werd kwam het streepje al tevoorschijn!! je kunt je voorstellen dat ik het niet geloofde en nog steeds wat twijfel maar ja ik ben idd ZWANGER! jeetje en ik maar denken dat ik eind juli aan de hormonenkuur moest.
Ik heb heel erg last van geklop in mijin buik en moet vaak plassen ook als ik op bed lig beweegt mijn buik gewoon erg spannend.
Moet erg aan het idee wennen dat er nu gewoon (hoelang al) een kindje in mijn buik zit…
Zo…he dat wou ik graag met jullie delen en misschien geeft het hoop aan vrouwen die ook PCO hebben.
Maandag moet ik voor het eerst naar de gyneacoloog die kijkt hoelang het al zo is… wie weet wat er allemaal gebeurd zo’n eerste keer en wil me dat vertellen?
Alvast bedankt voor het lezen van mijn ‘boek’ haha dank je
Groetjes Daniella