Patatjes

Ja dat wel Wendy, maar ik doe liever iets langer moeilijk dan dat e last van de rug krijgen. Maar ik heb het niet echt moeilijk hoor ik zet haar wipper op de bank en dan geef ik haar eten.

Groetjes,

Michèle

ja precies het is maar uitproberen ik zie gauw genoeg of hij schuin zit of hangt, zo niet check ik ook altijd met mn hand achter zn rug en billen of die wel goed aansluiten in de stoel.

en ik heb pas problemen als hij nog niet in de kinderstoel kan als hij 9 kg is want dan kan hij niet meer in zn cradle swing

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

hmm ik elke keer maar bukken had gewoon de wipper op de bank kunnen zetten

groetjes wendy

[img]http://b1.lilypie.com/kuW6p1.png" alt=“Lilypie 1st Birthday Ticker” border=“0” />

Oh brrrrrrrrr…nooit doen! Ik heb ooit een spookverhaal gehoord over een kindje in een wippertje op de bank.

Groetekes, Sje

kijk maar komt zelfs naar voren om te happen haha

groetjes wendy

[img]http://b1.lilypie.com/kuW6p1.png" alt=“Lilypie 1st Birthday Ticker” border=“0” />

als je erbij blijft zitten is het toch geen probleem sje?
mijn wipper is kapot dus rico heeft geluk met zn swing

noit de wipper op de bank zetten gewoon op de grond

Ook al zit je erbij, dan nog kan het in een flits gebeurd zijn. Je hoeft je maar even om te draaien omdat je man roept en vraagt “Bedoel je dit shirt?” en tjoepa die kleine mop kan letterlijk halsbrekende toeren uitgehaald hebben.

Mijn kraamhulp heeft me ooit geleerd: je kindje is altijd 1 stap verder dan jij denkt. Sommige nieuwe vaardigheden zie je niet aankomen.

Groetekes, Sje

nee dat is waar…
nouja rico zit in een gordel in zn swing dus vallen zal ie nie doen
maar goed ik moet nog iets verzinnen als ie dadelijk kwa gewicht niet meer in dat ding mag, en hij nog niet in de kinderstoel kan. het zal erom spannen

Als ik ergens geen kinderstoel of wipstoeltje ter beschikking had, zette ik de kleine moppen altijd in de wandelwagen of in de maxicosi.

Groetekes, Sje

Nee zie de foto van morgan niet michèle.
Dylano zit al wel in zijn kinderstoel met stoelverkleiner erin. Maar krijgt ook vaak zijn eten in de wipper maar wel op de grond

Groetjes Michelle

Lilypie 1st Birthday PicLilypie 1st Birthday Ticker

Daarom draai ik me nooit om als ze in de wipper zit op de bank Sje. Op de grond of op tafel is geen optie want dan kun je me echt wegdragen. En morgan is te druk met eten als ze de bank staat Pappa staat altijd te koken dan.

Hmmm jammer hij is heel leuk. Ze zit echt als een kleine Donna Morgan in der stoel een soort vrouwelijke godfather te zijn.

Groetjes,

Michèle

Ik hem hem gezien gewoon op de plek waar normal de foto staat geklikt en ziedaar hij kwam in beeld hahaha. wat een dotje

Groetjes Michelle

Lilypie 1st Birthday PicLilypie 1st Birthday Ticker

Hier ook een wipper op de bank. Anders is m’n rug finaal doormidden en op de grond zitten krijg ik zo’n kouwe kont van…net als Michele wordt er hier ook heel goed opgelet hoor!

Groetjes!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Het wordt wat afgezaagd, maar ook hier staat de wipper op de bank. En idd lopen we niet weg als hij daar zit en letten we heel goed op. Hij zit ook vast in zijn tuigje als hij in de wipper zit.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Ha ha ha ja ze is een hartediefje hoor michelle. Ze heeft niet voor niks al een vriendje die haar de hele dag der speen geeft en kusjes uitdeelt aan der

En ach ja als ze in de kinderstoel kan dan mag ze het ook zelf proberen. Het eten, maar dan kleed in haar eerst helemaal uit tot der luier en ik leg een opengeknipte vuilniszak op de grond en dan kan ze der gang gaan.

Groetjes,

Michèle

hier ook zoiezo een kouwe kont mriek haha want hij zit in zn swing en mama op de grond, maar nu zet ik de swing altijd bij de salon tafel dan kan ik op het vloerkleed zitten.

We zijn zo vindingrijk he mamma’s

Groetjes,

Michèle

hahah jazeker zijn wij dat. vindingrijker dan mannen inieder geval
oh ohhh rico is WEEEEEER aan het poepen pffffffffffffff nr 9 vandaag

Ha ha ha ach ik had vanmorgen ook de luier met jackpot Ik hoop wel dat ze dat neit meer krijgt die snotluiers.

Groetjes,

Michèle