Patatjes

ja haha dat klopt alhowel ik het niet zo nauw neem hoor met gezond, ik hou wel van fastfood quarterpounders van de mac

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

Oh, dus je bent niet helemaal vies van vettigheid?!

Wat die gebakken krieltjes betreft, klopt inderdaad, die hebben ook wat frieterigs. Lekker met veel mayonaise of met joppiesaus.

Groetekes, Sje

Nu kunnen we nog volop junkfooden maar over een paaar maanden niet meer hahahha

Groetjes Michelle

[img]http://lilypie.com/pic/090321/lR33.jpg" alt=“Lilypie 1st Birthday Pic” width=“56” height=“75” border=“0” />[img]http://b1.lilypie.com/v8RSp1.png" alt=“Lilypie 1st Birthday Ticker” border=“0” />

Oke ik dacht ik plaats even een topicje voor de boodschappen niet wetend dat er eens soort oorlog ging woede over ovenfriet en frituurfriet

Maar de boodschap is duidelijk dames voor haar eerste jaar krijgt ze geen patatje. Dat is alles dat ik wilde weten

Want ze kreeg er laatst ook 1 aangeboden op de voetbal maar die zat ook nog eens onder de mayo en pindasaus dus dat leek me zo ie zo al geen succes. Oke poepen gegarandeerd met al dat vet dat wel.

Nee hoor mamma zoekt wel wat anders dan of we laten haar tv kijken even want dan taalt ze even niet naar eten

Groetjes,

Michèle

TV kijken tijdens het eten?! Foei Michele!!!

Groetekes, Sje

Ha ha ha zij kijkt geen tv tijdens het eten hoor, zij kijkt erna pas, wij kijken tv tijdens het eten

Groetjes,

Michèle

Voortaan geen topic meer zette nvoor je boodschappen gaat doen Michèle hahahahhaha. Maar het houdt ons van de straat

Groetjes Michelle

Lilypie 1st Birthday PicLilypie 1st Birthday Ticker

ha ha ha hoop ik alleen wel dat jullie je boodschappen gedaan hebben

Groetjes,

Michèle

heeft mijn mannetje gedaan

Groetjes Michelle

quote:
Ha ha ha zij kijkt geen tv tijdens het eten hoor, zij kijkt erna pas, wij kijken tv tijdens het eten

Dan blijft “Foei Michele!” geldig hoor!

Groetekes, Sje

haha, joppiesaus rulez idd
en michele je weet toch hoe dat gaat hier op ikkeben

Ha ha ha ja ja ja tante Sje, maar ik heb maar een iniminie eettafel en geen zin om die te dekken. We zijn bezig voor een andere eethoek want we willen als Morgan ouder is dat ze wel aan tafel eet met ons en zonder tv.

Groetjes,

Michèle

leuke foto michele
kan ze al lang achter elkaar al rechtop zitten in dat ding?
rico er ook ooit ingezet maar na 10 minuten hangt ie scheef

nick kan ook goed in de kinderstoel zitten zonder te gaan hangen of scheef te gaan en scheelt een hele hoop met eten!
laatst trouwens wel voor het eerst eten op de grond gehad zat ff niet op te letten en hij vond het al niet zo lekker gooide meneer zo zijn bordje met eten op de grond hond erbij leeg bakje hahah kreeg die ander potje en lachen hahaha nu wil die elke keer als ie iets minder lekker vind dan zijn bruine bonen met appel en rundvlees het op de grond gooien haha

groetjes wendy

Lilypie 1st Birthday Ticker

Nee niet lang inge, meestal maar 5 a 10 min. Meer echt nog niet. Maar ze had hem gekregen van Oma dus even een foto maken natuurlijk, en ze zat er nu echt in als een echte diva

Groetjes,

Michèle

Michelle denkt ik zie helemaal niet foto hahahahha

Groetjes Michelle

Zie jij de foto van Morgan niet Michelle??

Groetjes,

Michèle

haha dat is gaaf! een echte diva:-d
wij proberen het deze week ook weer in de kinderstoel want hij kan rechtopblijven zitten op schoot als we hem rechtop zetten.
en komt zelfstandig al een stukje omhoog en houdt dat nog niet heel lang vol maar toch
misschien kan ie nu wel zitten maar een maand geleden lukt het nog niet

Pas alleen op met zijn rug he Inge want ze lijken sterk maar zijn het nog niet. Mijn schoonzus dacht ook dat het wel kon en die kleine had een hele blauwe plek op zijn zij van de druk van het hangen.

Groetjes,

Michèle

is wel makkelijker met eten geven!

groetjes wendy

[img]http://b1.lilypie.com/kuW6p1.png" alt=“Lilypie 1st Birthday Ticker” border=“0” />