Pasgeboren dochter Boulahrouz overleden

LAUSANNE - De Nederlandse international Khalid Boulahrouz is bij het EK voetbal in Zwitserland en Oostenrijk getroffen door groot persoonlijk leed.

Bekijk video

Zijn dochtertje Anissa, dat woensdag te vroeg werd geboren in een ziekenhuis in Lausanne, is overleden.

Dat heeft de teamleiding van Oranje donderdag bekendgemaakt.

“We zijn allemaal aangeslagen”, zo luidde de tekst in een kort persbericht vanuit Zwitserland.

Complicaties

Boulahrouz verliet woensdagmiddag de training van het Nederlands elftal in Lausanne, nadat zijn vrouw Sabia met zwangerschapscomplicaties in het ziekenhuis was opgenomen.

Uit piëteit met Sabia en Khalid Boulahrouz is de voor donderdag geplande persbijeenkomst in het Olympisch museum geannuleerd.

Persconferentie

Wel begint om 14.00 uur op die locatie een persconferentie met bondscoach Marco van Basten en aanvoerder Edwin van der Sar.

Dan zal blijken of Boulahrouz bij de selectie terugkeert of met zijn vrouw terug naar huis gaat.

Aanwezig

De verdediger van Sevilla was donderdagochtend wel aanwezig bij de besloten training van Oranje in Lausanne.

Nederland speelt zaterdag in Basel in de kwartfinale van het EK tegen Rusland.

Bron nu.nl

Verschikkelijk in gedachten ben ik bij hen

Tries

las het net ja,pffff schoot gelijk vol ervan

leef met ze mee,weet wat ze door staan

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn

Ja dat is toch wel het ergste wat je als ouder kan overkomen. Het verlies van je kind.
Nicole

[img]http://m2.lilypie.com/3bAqp2.png" alt=“Lilypie Tweede Ticker” border=“0” />

Vreselijk!

Groetjes Marianne mama van Ruben

Wat droevig he?! Hoe dicht kunnen feest en verdriet bij elkaar liggen denk ik dan altijd. Dadelijk is er een persconferentie met nieuws over hoe nu verder voor hem op het EK.

Groetekes, Sje

Jeetje, hier zijn geen woorden voor. Als je dan nog sommige reacties leest daar op nu, dan word je er helemaal raar van. Wat een vreselijk verdriet voor familie Boulahrouz. Ook voor de rest van het team moet dit een ongekende dreun zijn. Ik wens ze allemaal sterkte !

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Jeetje, hij blijft bij de selectie. Wat een enorme inzet, hopenlijk spelen ze de sterren van de hemel voor de kleine meid.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Echt heel erg, geen woorden voor.

Groetjes Maaike, mama van Nicky en Bob

echt verscrikkelijk, voel me er gewoon rot door.

Liefs en dikke kus brenda en charissa

Hoeveel te vroeg is het meisje geboren eigenlijk, weet iemand dat?
Ik vind het zo knap dat-ie gewoon wil en kan spelen. Waarschijnlijk haalt-ie nu ergens een ongelooflijke kracht vandaan om te laten zien dat zijn dochtertje vanuit de hemel apetrots op haar papa kan zijn.

Even tissues pakken…

Groetekes, Sje

zijn vrouw was 22 weken zwanger sje

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn

Pffffffffff…en wie rekent daar nou op dat die kleine meid zo vroeg al komt. Wat een verdriet zeg.

Groetekes, Sje

vreselijk weet wat ze dor maken heb hezetzelf meegremaakt gewoon verschrikkelijk

Wat kan je hiervan zeggen… Eigenlijk kun je alleenmaar stil zijn… Verschrikkelijk wat hen is overkomen. Wat een verdriet…

Ik krijg hier echt kippevel van. wat een verdriet. Het is inderdaad het ergste wat je als ouder in het leven kan overkomen. Ik wens ze heel veel sterkte.groetjes chantal

Chantal

Ik hoorde het gisteren
Pfff geen woorden voor
Laat ze morgen maar goed winnen en dan is het voor de kleine meid

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

ja zeker winnen , met al zijn kracht zal hij dat proberen samen met zijn teamgenoten, PFFFF het idee dat je zo een kleintje kwijt kan raken .Kan er nog steeds niet bij.

Liefs en dikke kus brenda en charissa