Pasen

Hoi hoi
Ik ben bij mijn ouders geweest met Pasen. Ik gaf Nina een ei in haar handje en iedereen probeerde met haar te knutsen. Ze keek heel verbaasd naar haar ei.Het knutsen deed ze niet in plaats daarvan kneep ze het ei kapot. haha dat is natuurlijk ook een manier om een ei open te maken. Van het ei hoefde ze toch niks te hebben. Geen ei-eter dus. Hoe reageerde jullie kinderen op de eerste pasen?Leuke Pasen gehad?Groetjes Chantal

chantal

wij hebben eitjes getikt… helaas voor mijn kinderen was oma elke keer beter en ging haar ei niet kapot

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor & Alexander!!

“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”

Eitjes gezocht, geschilderd, gekleurd en kuikens geknutseld en inderdaad eitjes getikt. Verder lekker gegeten bij familie vandaag waar de kindjes zich ook heerlijk hebben vermaakt en met chocolade besmeurde snoetjes weer mee naar huis mochten hahaha. O en niet te vergeten het mega pakkie sneeuw waar de kindjes vanochtend heerlijk van hebben genoten door bove door het raampje te kijken. Tegen de tijd dat het paasontbijt op was en de kinderen aangekleed, was de sneeuw helaas verdwenen.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

gitseren heerlijk eieren gezocht binnen,had chocolade eitjes door heel het huis verstopt,daarna de echte eieren mooi geverfd en heerlijk uit gebreid ontbijt gedaan half lunch

kids hadden het drukker om de choco eieren te eten dan het brood en alles erom heen,en lachen kaitlyn heeft dus heel de dag gestuiterd pfff

maar goed,bij oma geweest daar heerlijk gegeten

en vandaag rustig dagje,beetje op caravan jacht geweest net als de rest van half nederland maar wel leuk

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn