Wat zijn jullie tradities en gewoonte voor pasen? Wat gaan jullie doen? Probeer steeds meer dingen te introduceren bij mijn kleine, en wil eens rondsnuffelen wat andere doen.
Pasen, tradities?
Natuurlijk gaan we eitjes schilderen
Lekker ontbijdje
En eitjes zoeken die ik verstop in de tuin als het niet regend dan he
Anders verstop ik ze in huis
Dit doen we op 1 dag
2 de paasdag kijken we altijd even naar het weer
als het goed is gaan we lekker naar de speeltuin ofzo
Nu nog niet zoveel, Vorig jaar was morgan nog veel te klein. Maar dit jaar wil ik wel een lekker ontbijtje maken en zo. Alleen weet ik niet of ze eieren schilderen al snapt
Wj zijn verder niet gelovig dus geen kerk en zo. Maar met mooi weer wel lekker er op uit op de fiets.
Groetjes,
Michèle
Wij hebben een versierde paastak in huis en vaak wel wat narcissen en een geel tafelkleed ofzo, om het huis een paas-sfeertje te geven, en met pasen gaan we ook ontbijten, en vaak naar de ouders op bezoek. Meestal gourmetten bij mijn ouders.
Dames, maken jullie die versieringen dan zelf? En denk je dat eieren verven kan met een (net) 2 jarige? Zit even te kijken wat ik hier kan implementeren! hahahah
Hebben jullie in malawi geen stikkertjes die ze op eieren kan plakken?? zo kan ze ze versieren zonder dat alles onder zit.
Groetjes,
Michèle
Jawel toch, je trekt je meisje een oude shirt aan van jou (tenzij ze zelf nog oude kleren heeft/verfschort) en laat haar lekker gekookte eiren inpappen.
Geweldig:D:D