Pas op

Oei die titel klinkt dramatisch… … niet de bedoeling … maarre ik krijg elke keer beetje onderbuik gevoel als er verteld wordt dat men weggaat … en voor hoelang etc. Denk dat dit komt omdat er bij mijn schoonzus zo is ingebroken … (toen ze overigens wel thuis waren)!

Maar ik zou zeggen: probeer beetje op te letten (want het is een open forum) met wat je erop zet ivm vakantie zodat het huis alleen staat. Enne… meiden die op hyves zitten… je kan het afschermen maar… blijf ook daar alert!!

Oei toch wel een beetje streng topicje… maarre … bedoel het goed… wil niet dat jullie thuis komen en de boel opnieuw moeten gaan inrichten…

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Nou, zo`n strenge topic vind ik het niet. Sterker nog, ik dacht erover een dergelijke waarschuwing te plaatsen. Laatst stond er zelfs een artikel in de krant. Vertel niet openbaar op internet dat je weg gaat, zeker niet als je adres ook ergens vermeld is of ergens uit op te maken is waar je woont. Men struint tegenwoordig internet af voor dit soort berichtjes, zoeken je huis op en hapsakee, leeg die boel. Dus dames en heren, ben heel voorzichtig met de info die je openbaar ( en dus op ikkeben ook ) plaatst op het internet.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Helemaal niet streng Mini-boy, je hebt groot gelijk dat je er nog even aandacht voor vraagt!

Groetekes, Sje

Je hebt groot gelijk, ik zou zo’n muts zijn die daar helemaal niet bij nadenkt

Groetjes,

Michèle

Gewijzigd door - Michèle op 31 Jul 2009 12:15:56

ook ik heb er niet over nagedacht,
maar goed hier wordt het goed bewaakt want er wordt op ons huis gepast, gelukkig maar

Heel slim hoor! Wij hadden we een oppas voor de katten en de vissen die een paar keer per dag kwam checken. Alles staat er hier dus nog, gelukkig.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Je hebt helemaal gelijk! Ik zag er laatst ook iets over op tv, en daar ging het om hyves. Ik heb hier dus ook net vermeld dat we een paar dagen weg zijn… DAT WAS NATUURLIJK EEN GEINTJE!

Maar heb ik nog een vraagje over weg gaan… Wat die je met de gordijnen en lampen? Want alle gordijnen open en lampen uit lijkt mij duidelijk een huis waar niemand is. Maar een huis waar de gordijnen ook overdag dicht zijn lijkt me ook leeg… Ik weet nooit goed wat ik hiermee aan moet…
Gelukkig houd onze overbuurvrouw de boel een beetje in de gaten en moeten inbrekers wel heeeel veel moeite doen om achterthuis te kunnen komen…

Lilypie

Lilypie

gelukkig gelukkig … jullie begrijpen mama’s bezorgheid!!

Gordijnen kun je weinig aan doen, maar je zou een timer op de lampen kunnen doen die elke dag de lampen aan en uit doet. Je hebt er zelfs bij dat je een paar verschillende tijden kunt instellen, maar die zijn wel een stuk duurder

Groetjes,

Michèle

als wij een avondje weg gaan doen we altijd een lamp aan laten dat heb ik van huis uit mee gekregen .

Liefs en dikke kus brenda en charissa

hier ook een timer op een aantal lampen, echt ideaal. wij hebben er dan een voor 1 tijd maar dat werkt uitstekend. gordijnen kan je idd weinig aan doen (electrisch open en dicht is misschien wat overdreven haha ) wij zitten hier wat dat betreft ook goed qua buren, het is hier een beetje een volksbuurtje dus wordt er ook goed op elkaars huizen e.d. gelet. en ook altijd oppas voor de kat.

liefs,
Rinske

Zonder dat jullie het wisten … zijn wij midweek weg geweest naar luxe leuk mooi huis!! We hebben echt heerlijk genoten…!

Weet niet of de link werkt (anders knippen en plakken) … maar daar zijn we geweest … met z’n 3e in een 8 persoons huis

Kijk eens naar deze mooie accommodatie, die ik heb gevonden bij Hogenboom Vakantieparken: Markegaerde 8-pers, Ruinen http://www.hogenboomvakantieparken.nl/detail.aspx?object_id=34250

Leuk zeg! Heerlijk hè? er ff tussen uit? Wij gaan ook naar een Hoogenboom vakantiepark, maar dan in Duitsland. Wel een aanrader dus?

Groetjes Natasja

Lilypie

Mooi hoor! Die ga ik onthouden. Maar dan alleen wel een Hogenboom vakantiepark die níet in Drenthe ligt, haha.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Wij zijn al heel vaak naar Hogenboom geweest… echt superr mooie huisjes. Alleen het nadeel is dat er op het park vaak niet veel activiteiten zijn. Dus moet je het echt van de omgeving er omheen hebben…

Als je kindje wat ouder wordt is het juist wel leuk om zo’n overdekt centrum met speelgelegenheid etc te hebben… dus dan is Hogenboom geen aanrader. Maar verder voor luxe huis wel… enne dat vinden wij ook weer belangrijk!!

En dat laatste vinden wij ook fijn hoor, luxe om ons heen. En die activiteiten buiten zo’n park zijn snel opgezocht, geen probleem. Center Parcs was wat dat betreft natuurlijk goed geregeld, maar mennnnn…wat druk en hysterisch.

Nee serieus, ga dat Hogenboom-gedoe in de gaten houden.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker