Pas op met verf

hihih moet wel lachen hoor,zit net ff op een prikbord te lezen zie ik deze foto,staat overal op i-net schijnt dus kan ik hem ook wel plaattsten dacht ik zo

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn

Zo het zal je maar gebeuren hihi. hoop het niet.

Groetjes van Bianca mama van Jeremy

Oooohhhhhh
Jee, die televisie ook!!!
Pffff…geloof dat ik eerst zou janken en dan lachen, of andersom
Ik hoop echt dat ze dit NOOIT bij ons gaan doen, ziet er komisch uit zo op de foto, maar in het echt lijkt het me wel een “drama”

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en Kaya

Het ziet er superkomisch uit maar hoe krijg je het schoon!
die vloer, tv, tafel en de gordijnen…en de kids?

Tessie

PPPFFFF…wat een gaos.
inderdaad het zal je maar gebeuren.

Groetjes Marianne Mama Van Ruben

Ohh wat erg dit zou een nachtmerrie zijn zeg
Pfffff is dit echt gebeurd of komt het van een funpagina?

Wat erg zeg, ik geloof dat ik ze vermoord :open_mouth:

Groetjes Nathalie & Co

nathalie

denk wel echt gebeurd,maar ik kopieerde de foto en kwam uit op een russiche site

maar je moet er toch niet aan denken,dat je dit zo aan treft den kdat ik helemaal op hol slaat hihiihih

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn

Wat een bende zeg. Maar wat dacht je van tandpasta. Toen onze zoon een jaar of drie was dacht hij de ramen te moeten gaan schoonmaken met tandpasta en ook z’n gezicht. Sta je ook even raar te kijken. Boos worden kon ik niet echt (moest er zelfs vreselijk om lachen) Hij heeft het nooit meer gedaan omdat het waarschijnlijk teveel prikte.
Maar wees gewaarschuwd…

Groetjes,

JacqKie

ooooh wat erg… maar wel heel komisch, bij andere… moet er niet aan denken dat het hier gebeurt!!

Lilypie 2nd Birthday PicLilypie 2nd Birthday Ticker

haha ik ken daar wel om lachen ( wat zullen die kids een lol gehad hebben saampies ) hihi

ja zo op die foto is leuk ,maar in het echt .ik denk dat me stoppen door slaan .hihiihihih

groetjes marielle mama van
10-10-01