Parfum vraagje: insolence guerlain echt of nepper?

pff ik snap niet waar ze zich dan druk om maken.
get a life…tja!
ooh nu snap ik het nee ik dacht dat jij met je mobiel naar de desbetreffende persoon had gebeld ofzo weet ik veel

Ik lees nu je verhaal pas Inge. Ik vind het heel vervelend voor je dat je je zo voelt, maar ik zou me echt niet druk maken als ik jou was. Kan me voorstellen dat je je vervelend voelt, maar er worden echt heel vaak nep parfums verkocht. Jij hebt te goede trouw gehandeld en weet niet wat er met de parfum was gebeurd. Het enige waar je het misschien aan had kunnen zien was de prijs. Maar ook daarvan kan ik me voorstellen dat als iemand dit je aanbied voor een veel goedkopere prijs je zoiets hebt van oh dat is lekker goedkoop dat doe ik. Er is echt niemand die dit weet en je even s’ochtends je bed uit komt halen. En ik vind het wel heel ziekelijk dat iemand van een ander forum je zo loopt op te fokken. Gewoon zo laten en niet meer op reageren.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

@Sandra:
ja gewoon omdat het ook van iemand is die ik ken, en ik vertrouwde die persoon,
dat is gewoon het rotte eraan,
maar iemand op die site had me een beetje een hart onder de riem gestoken daarna, enz ei ook dat de medeforummers belachelijk deden want; ik stel een simpele vraag en vraag om een simpel antwoord.
hoe moeilijk is dat nou.
en ook dat ik me er verder maar niet druk om moest maken want dat ik er nu 3 mnd mee doe ipv een half jaar boeien!
ja dat opfokken is niet zo fijn nee, vooral niet omdat ik echt niet wist dat dat niet mocht ofzo, hoe moet ik dat nou weten! ik ken niet het hele wetboek uit mijn hoofd.
dat zou eruit zien, dat is toch juist alleen maar goed zou ik zeggen heb niks op mijn kerfstok staan hoor hahaha

Gelukkig maar dat je het hele wetboek niet uit je hoofd kent, dat zou niet goed
zijn

Gelukkig maar dat er toch nog iemand op dat forum was die je toch nog een hart onder de riem gestoken hebt en het gedrag van die andere persoon ook belachelijk vond.

Ja, kan me heel goed voorstellen dat het erg rot voelt als het iemand uit je vertrouwde omgeving is. Heb je hier nog met die vriend van je over gesproken?

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker