Parasol

Welke parasol gebruik jij. Ik was zaterdag bij de hema en daar hebben ze parasols van gewone stof maar ik zie tegenwoordig om me heen veel parasols met een zilver laagje aan de binnenkant. Ze ligt nu nog in de wagen en dan duw of trek ik de wagen al naar gelang waar de zon weg komt en zo ligt ze nooit in de zon maar nu het toch steeds mooier word met het weer wil ik toch een parasol kopen. Zie alleen door de bomen het bos niet meer.

Ik heb ook met zilver aan de binnenkant. Dit is zonwerend. Dus laat minder warmte door dan gewone parasolletjes…

Via mp zo te bestellen (NIEUW)

Lilypie In verwachting Ticker

Hoi!

Ik heb ook een zonwerende parasol, dat scheelt echt onwijs veel warmte! Ik heb ook een extra brede parasol omdat Luka een onwijs gevoelige huid heeft. Hij zit continu in de schaduw.
Succes met uitzoeken!

groetjes, Marloes

En zo’n zon werende dat is neem ik aan eentje met die zilveren binnen kant? Die van de Hema kon ik haast door heen kijken dat lijkt me niet zo goed.

Hema is zo kapot… De mijne is kapot gewaaid. Had nog zonwerende geprobeerd maar ook die bewoog alle kanten op maar bleef wel heel (te veel wind hier denk ik). En nadeel vond ik dat ik de parasol steeds weer moest bijdraaien als ik een bochtje om was enzo. Ben toen gaan werken met een hydrofiele doek die ik met knijpers aan de kap vast maakte waardoor Julian toch uit de zon lag en genoeg frisse lucht binnen kreeg. En liep ik in de schaduw of had ik de zon voor me, dan gooide ik de doek omhoog over de kap heen en had ik weer contact met mijn kleine ventje

Hema is zo kapot… De mijne is kapot gewaaid. Had nog zonwerende geprobeerd maar ook die bewoog alle kanten op maar bleef wel heel (te veel wind hier denk ik). En nadeel vond ik dat ik de parasol steeds weer moest bijdraaien als ik een bochtje om was enzo. Ben toen gaan werken met een hydrofiele doek die ik met knijpers aan de kap vast maakte waardoor Julian toch uit de zon lag en genoeg frisse lucht binnen kreeg. En liep ik in de schaduw of had ik de zon voor me, dan gooide ik de doek omhoog over de kap heen en had ik weer contact met mijn kleine ventje