Ik wil jullie vertellen waar ik geweest ben vorige week.
de topic zegt het al bij een paragnoste deze paragnoste is dan toevallig mijn tante maar ik wilde er nooit iets van weten eigenlijk, vond het maar een beetje gek!
Maar na mijn ziekenhuisopname en klachten sta ik er eigenlijk wel open voor, dus had ik een afsraak gemaakt met haar en ik kon komen wat ze doet is eigenlijk bepaalde energie doorgeven en mijn klachten te laten verhelpen door kontacten van boven , heel apart allemaal en je gelooft er in of niet (ikke dus wel hihi) Ik hoop dat het iets gedaan heeft en ik moet zeggen dat ik van de week met jasmijn naar me nichtje ben geweest en zomaar de trap op ging, 3 hoog nog wel en ik had geen last van mijn benen wat ik meestal wel heb! Het was eigenlijk ook wel heel interesant enzo en helemaal niet eng! de tijd zou het uit wijzen . Nou ik weet dat dit wel een aparte topic is , maar ik wilde jullie het laten weten en misschien zijn er wel meer mensen die dit wel eens doen of gedaan hebben? nou groetjes weer Ariette en jasmijn
Paragnoste
Ik weet het niet, ben er een beetje te nuchter voor alhoewel ik het ook niet meteen van tafel schuif hoor. Het maakt ook niks uit wat ik dr van vind als jij er maar baat bij hebt joh. Dus ikkke ben wel benieuwd verder.
Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003
Hoi Ariette,
Ik ben ook vrij nuchter in dat soort dingen, maar sta er wel voor open.
Haha, dat klinkt misschien een beetje “dubbel”, maar dat is niet zo.
Ik ben gewoon erg nieuwsgierig aangelegd en wil alles weten eigenlijk
Ik geloof zowiezo wel dat er meer is tussen hemel en aarde en in contact met overleden mensen geloof ik ook (dat bepaalde mensen dat kunnen bedoel ik).
Maar ik ben zelf nog nooit bij een paragnost geweest en het ook niet echt van plan.
Het enige waar ik bij geweest ben is iemand die met “Bach bloesem therapie” werkt.
Maar da’s eigenlijk niet zo “zweverig”.
Maar wat Astrid ook al zei: als jij er baat bij hebt is het toch perfect!!!
Enne…baat het niet dan schaadt het ook niet toch?
Succes!
Groetjes, mamma van Stephan
Ja zo denk ik er ook over baat het niet schaadt het niet , en ikke pak alles aan hoor hihi , stel nou dat het werkt? toppie lijkt me dat , ik ben ook heel nieuwsgierig hoor bieb (waterman?) Ik vraag me tante de oren van haar kop hihii de tijd zal het uitwijzen , hou jullie op de hoogte hihi
Ja, waterman. lol (wist je al
)
Groetjes, mamma van Stephan
Gewijzigd door - Bieb op 04 Feb 2005 10:53:51
Aan mij heb je dus niks, ik ben hier dus echt veel te nuchter voor. Naar mijn idee is het grote onzin. Maar goed, als je er zelf in gelooft kan 't altijd een positief effect hebben. Al is het alleen maar een soort placebo-effect.
Groetjes van Sandra, mama van Nils (14 maart 2001)
Nou, ik denks dat net als Bianca dat er meer is tussen hemel en aarde. Ben zeer benieuwd Jasmijn. Heeft ze je dingen verteld die eigenlijk niemand kan weten.
Vind het zeer frapant dat je geen pijn had met trap op lopen. Zegt toch ook al iets.
Ben zeer benieuwd.
Groetjes,
Diana moeder van Daan
Ja ze zei dingen dat ik dacht hoe weet jouw dat no? bij bekkenklachten na mijn zwangerschap , gek toch? Als ze je dan gaat behandelen zeg maar kan je gewoon op je stoel blijven zitten! ze zegt het begint nu en dan voel je je benen gigantich tinntelen en koud worden , echt heel apart , ik denk dat je dat eerst moet mee maken , ik stond er ook raar tegenover in het begin , maar nu ik het mee heb gemaakt denk ik ja , er is toch wel wat!! Ik zie het wel ik blijf het gewoon doen, ik vind het ook erg interesant enzo Spannend ook vooral hihi nou ja we zien het wel dat van de trap vond ik al heel byzonder, ik heb natuurlijk ook net prednisonkuur gehad , maar de tijd zal het uitwijzen
Hoi Jasmijntje,
Ik heb een deel van je verhaal gemist en ook een deel van je klachten, maar zo te horen (prednisonkuur gehad) zijn ze erg heftig. Ik hoop dat je baat bij de paragnoste hebt.
Ik sta zelf open voor van alles, maar ben aan de andere kant weer erg nuchter. Maar er is 1 ding waarvan ik overtuigd ben: wonderen bestaan! Hoe ze ook veroorzaakt worden, ze bestaan!
Succes.
Groetjes Carola, moeder van Jens 20.03.2001, Mats 08.02.2003 en Brusje (verwacht rond 11.07.2005)
Hoi Jasmijn,
Ben inderdaad zeer benieuwd wat het op langere termijn doet bij jou.
Grappig dat tintelen in de benen werd het daarna warm?
Groetjes,
Diana moeder van Daan
Ja beetje gloeien eigenlijk , ook in mijn nek , zo apart toen ik op stond was ik ook erg dizzy , komt door het rommelen in je lichaam zei ze!?
Ik ben ook erg nuchter dat betreft , ik staar me er niet op blind dat het moet helpen , Maar ik geloof het wel allemaal, het is ook niet tastbaar en onbegrijpelijk allemaal , Maar dat er meer is tussen hemel en aarde , ben ik wel van overtuigd!!