Paps/mams vertel eens boek


#1

Ik hoorde via via dat de boeken van opa/oma papa/mama vertel eens zo leuk zijn. Kent iemand de boeken? Wil hem misschien aan ‘papa’ kado doen voor vaderdag …

Maar zag bij de boekhandel 2 verschillende liggen. Ik zag het verschil alleen in de prijs … maar misschien te snel/vluchtig gekeken…

Hoor graag of jullie het kennen en wat jullie ervan vinden…

liefs


#2

Ik heb het mama boek vorig jaar gekregen en is indd heelllll erg leuk!!!
Ik baalde eigenlijk dat ik hem weer terug af moest geven nadat ik hem had ingevuld
Ik had de grote versie weet niet of er meer vragen in staan.

Met moederdag heb ik het andere boekje gekregen van dochter voor mama dat heeft mijn dochter dus ingevuld ook die zijn erg leuk en zeker een aanrader voor degene onder ons die haar moeder nog heeft om het cadeau te doen.

Liefs Michelle



#3

Mijn ouders hebben allebei zo’n boek van mijn broer gekregen met het verzoek het in te vullen. Gewoon omdat-ie dat nu heel leuk vindt, maar ook omdat er ooit een moment komt dat-ie mijn ouders niks meer kan vragen over bijv. vroeger, omdat ze er dan niet meer zijn.

Mijn ouders zijn er erg enthousiast over, maar het is, als je het goed wilt doen (moeten bijv. ook foto’s in) wel veel werk. Dus als je het aan iemand wilt geven die het geduld er niet voor heeft, dan niet doen, want dan is het zonde van je geld.

Groetekes, Sje


#4

@Michelle: hoe heet dat boek precies?ik kan het nergens vinden… Vind het wel leuk om in een boekje te schrijven en mijn moeder zoiets te geven!

Liefs, Melanie



#5

Dat heet “het dochterboekje” Madelon heeft het bij de bruna gehaald voor 7,50 dus nog goed te doen ook.

Ze had de pech dat ik het zelf ook in de folder had gezien en zij tegen haar lijkt me wel leuk voor moederdag, had ze het al in huis

Liefs Michelle



#6

Nee kun je niet invullen voor vaders.

je hebt er de volgende van

Het papaboekje
het mamaboekje
Het papa en mamaboekje
Het omaboekje
Het opa en omaboekje
Het zwangersschapboekje
en het dochtersboekje

Liefs Michelle



#7

Dat vonden wij ook stom hoor, want madelon had het ook aan der vader willen geven maar helaas.

Liefs Michelle



#8

ja ik heb hem aan mn moeder gegeven en wij hebben ook het boek; pap en mam vertellen over mij.
het is gewoon een boek waar vragen in staan van een kind aan papa of mama, die vragen zijn uiteraard al gewoon voorgedrukt maar in feite zijn het alle vragen die een kind wil weten van zijn papa of mama. erg leuk voor later en papa moet er idd flink in schrijven (het is een behoorlijk dik boek, dus als hij geen schrijver is is het niet zo’n heel leuk idee)

het boek wat wij zelf hebben; pap en mam vertellen over mij is van leeftijd 0 tot 12 jaar geloof ik of 16 jaar weet ik niet meer zo uit mn hoofd… en daar staan dus hoofdstukken in. 0 tot 1 jaar dan worden de vragen op die leeftijd gebasseerd, en idem dito de rest van de jaren. echt heeeeel erg leuk!


#9

@miniboy. hier:

typ bij bol.com in de zoekfunctie in: omdat je bijzonder bent


#10

Jeetje…ik kijk toevallig even wat miniboy bedoelde met die tekst en zie dat er hele leuke boeken in de handel zijn.
Ik ga Woensdag (vrije kinderloze middag) meteen even naar bruna om het boek van papa en mama te halen want ik vind het een erg leuk idee om daar later nog eens in te kunnen kijken.

Ook doordat deze week mijn nicht is overleden ga je meer beseffen dat het leven kort is dus ik wil dat ze het snel invullen.

Leuk!

Gr, Danielle


#11

Ja … pas als je het niet meer kan vragen zal zo’n boek denk heel waardevol zijn. Mijn schoonouders zouden het wel leuk vinden denk … mijn vader en moeder hebben al moeite om verhaaltje in het oppasboekje te zetten … dus daar is het dus niet aanbesteed

Vind zelf nog wel lastig welke ik moet kiezen …

pap vertel eens…
Of juist over de kinderen zelf ; pap en mama vertellen over mij…

Gewijzigd door - mini-boy op 11 Jun 2012 21:58:21


#12

We hebben het mijn schoonmoeder kado gedaan vorig jaar. Dit vond ze helemaal niet leuk omdat het haar heel erg confronteerde met haar jeugd en dr leven.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!