hallo moeders, dana haar pappa is nu net 2 week terug uit afghanistan. hij is voor 4 en een halve mnd weg geweest. zijn terugkomst was zeer mooi en emotioneel. dana wilde de eerste 10 min niks van haar pappa weten, maar al gauw ging dit beter. de dgn die volgenden gingen heel fijn en we genoten volop van elkaar. daniel keek zijn ogen uit dat zijn dochter dana al zoveel kon. maar na een week thuis ging het geleidelijk aan slecht. dana wil soms niks van haar pappa weten en doet heel dwars. als haar pappa haar wil op tillen dat maakt ze haar stijf en gooit haar hoofd naar achter en gaat heel hard huilen en gillen. dan roept ze alleen maar om mamma en strekt ze haar handjes uit dat ze naar mij wil. voor daniel is dit heel sneu en ook heel lastig is dat ik bijna niet weg kan. als ik als naar boven loop dan gilt ze alles bijelkaar. wat moet ik moeders HELP
het gaat ook wel vaak goed hoor, dan lijkt alles even weer fijn en goed, maar ook het slaap gedrag van dana is veranderd sinds zijn terugkomst. eerst sliep dana zonder wakker te worden klokje rond. nu heeft ze er nachten tussen dat ze compleet overstuur is en gilt en huilt en alleen maar roept om mij MAMMA!!!
is het een jaloers gedrag van dana en zou het gauw over gaan???
of is het toevallig en heeft het met een leeftijdsfase te maken???
dana wordt 1 mei 15 mnd
graag jullie reactie, bedankt mamma natas