Pappa slaat (dus niet)

We hebben een klein probleempje… Als morgan iets niet mag van pappa op het moment komt ze naar me toe en zegt pappa slaat. Niet zo erg als je thuis bent maar van de week riep ze het dus ook door de tram en das iets minder. Zit je met je kind op schoot terwijl ze gilt pappa niet slaan. Wat moet ik hier nu mee?? Negeren of zeggen dat het niet waar is en dat pappa verdrietig wordt daarvan.

Groetjes,

Michèle

Weet je zeker dat het niet waar is? Klinkt flauw, maar ja…je weet nooit. Als je zeker weet dat het niet klopt, dan zou ik het niet negeren. Dan zou ik zeggen dat Morgan dat niet mag zeggen en doen wat je bijvoorbeeld zou doen als ze heel erg zou vloeken ofzo.

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Ik herken het helaas… Nikki riep in de PPT ook altijd dat ik d’r sloeg, kneep, schopte… en het liefst zo hard dat iedereen het kon horen! Ze gilde bij het leven!! Ik zette haar dan even in een time-out op de mat, waar ik haar naar toe had gesleept als ze zo’n bui had… als ze dan weer rustig was legde ik uit dat dat echt niet mocht en dat ik daar idd verdrietig van werd…

@ Mriek ja ik weet het zeker. Ik zou eerder een tik geven dan Mer. Dus nee Mervin slaat echt niet hoor, daar is hij op tegen.

@ yavahn dat hebben we net dus ook gedaan. Gezegd dat pappa daar er verdrietig van werd en met ‘huilen’ van pappa erbij want anders maakt het dus geen indruk en toen zei ze wel sorry en gaf een kus.

Denk dus inderdaad vertellen dat dit niet mag inderdaad wel een oplossing is. Ik kaart het wel aan op het kdv want Mer is als de dood dat ie het amk op zijn dak krijgt.

Groetjes,

Michèle

Fijn dat het leek te werken!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Die hebben we net in de tram gehad ik was deze keer de boeman en pappa was er wel blij om. Mammamamaaaaa nie knijpen… Ik was best pissig maar ik gezegd dat ze zich niet aan moest stellen.

Groetjes,

Michèle