Pappa gisteren zo slim

was om Morgan 2 wicky’s te geven en ik vanmorgen om 6.30 met een huilende morgan zat omdat der hele bed incl kussen zieknat was. Heel zielig riep ze mamma heb piest. Ik snapte er niks van tot ik haar kamertje binnen kwam… alles maar dan ook alles van der bed nat, compleet doorgelekt. Dus ik heb maar meteen alles in de was gegooid en gelukkig mag haar kussen ook gewassen worden dus die zit ook in de machine. Ze bleef maar sorry zeggen arme schaap. Ik heb gezegd dat ik niet boos ben en pappa er nog wel even over zou aanspreken. Ze heeft nog tot op het kdv gevraagd of ik niet boos was en ze vertelde alles leidsters dat ze doorgelekt was.

Groetjes,

Michèle

oej net voor het slapengaan? hmm nee niet slim arme Morgan dat ze zich schuldig voelde gerum!
ik geef rico hooguit een kwart KOPJE water, waar net 4 slokjes inzitten voor het slapengaan. zeker met het warme weer. maarja ook hier was het toeval dat papa gisteren rico drinken gaf, een volle beker (grote beker) water. ik zei nog: hallo! zoveel hoeft toch niet?. vaders

Nou ja ze had aan mij een wickey gevraagd na de creche en gekregen want ze had dorst en na het eten vraagt ze er dus doodleuk nog een aan pappa die ook op ging, hij vraagt mag ze en ik dacht dat het het oud pakje was, Dat dat nog niet leeg was dus ik zeg ja. Ipv dat ie zegt mag ze nog een pakje dan had ik natuurlijk nee gezegd.

Groetjes,

Michèle

Ach gossie wat sneu dat ze zichzelf verantwoordelijk voelde… Ongelukjes zitten in kleine hoekjes. En tsja miscommunicatie komt wel vaker voor

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

@ Hanna ja het was zo sneu. ik hoop alleen dat haar kussen droog is vanavond ik druf het nu niet buiten te drogen en het mag niet in de droger. En ja nu maar even opletten wie haar wat geeft en hoeveel

Groetjes,

Michèle

Tja, mannen en communicatie. Dat gaat helaas niet altijd goed.

Wel sneu voor Morgan, maar vind het wel weer schattig dat ze dit op het KDV verteld.

Groetjes,
Sandra

Ze verteld alles aan de leidsters en de kindjes op het kdv Sandra. Echt soms denk ik wel eens oud wijf dat hoeft niet iedereen te weten

Groetjes,

Michèle

Het overkomt Erik wel vaker, maar zoals een echte kerel trekt hij het zichzelf niet aan

Groetjes,
M

Lilypie Fourth Birthday tickers