Hallo allemaal,
Wie herkent dit, en zo ja.? Hebben jullie er wat aan gedaan, en zo ja? Wat hebben jullie eraan gedaan?
Mijn zoontje was toen net een jaartje toen hij begon aan papier eten, het was eerst gwn servetten of wc papier, maar nu is hij 2 jaar en eet echt alles en nog wat qua papier. Normaal zegt men tegen de juf of meester op school " Juf mijn hond heeft mijn huiswerk op gegeten", maar mijn andere 3 kinderen moeten nu helaas zeggen tegen hun leraar, dat hun baby broertje dat heeft gedaan, wat heel ongeloofwaardig overkomt, maar toch waar is. Hij eet nu graag al mijn post op, maakt niet uit wat voor post, laatst heeft hij mij salaris specificatie op gegeten, ik natuurlijk wel boos, want hij laat gwn zijn boterham staan voor een lekkere groot stuk papier, en tja…aan post en folders daar zit ook inkt op wat hij ook dus naar binnen krijgt waar ik ook zorgen over maak. Ben wel naar de huisarts geweest die vondt het ook al heel raar, en zei dat ik maar zijn bloed moet prikken, misschien last van bloedarmoede…wat bij mij weer raar overkomt. Heb wel toen bij de consultatiebureau gehoord, dat honden ook elkaars poep eten, waardoor ze bepaalde stoffen missen waardoor ze dat doen, en zo dus ook de kinderen ook stoffen missen waardoor ze papier gaan eten, en dat daar iets in zit. Ik weet niet wat ik eraan moet doen meer. Iemand die mij en me zoontje zouden kunnen helpen met advies?
Groetjes
Ishq