Papfles

Hallo, ik heb een vraag over het geven van een papfles 's avonds. Mijn dochtertje is nu vier maanden en ik moet haar 's avonds om 23.00 uur altijd wakker maken voor de fles. Die moet er vaak “ingepropt” worden waarna ze onmiddellijk weer in slaap valt tot een uur of 7.00 uur. Ik ben nu van plan om haar avondfles te vervroegen en daar een papfles van te maken. Ze krijgt nog geen fruithappen omdat ze een allergische aanleg heeft. Ze krijgt nu in totaal 5 flessen van 170.

Ik ben benieuwd naar jullie reacties.

Groetjes, Monique

hoi hoi
ik zelf ben geen voorstander van savonds pap
maar goed dat moet ieder voor zich weten en als jij denkt dat ze daar goed
op slaapt is het geen probleem toch??
ik weet niet hoe vroeg je die wil geven en of ie dan te dicht op de vorige fles zit
dan heeft ze misschien ook moeite om m weg te krijgen
mijn dochter is ook 4mnd en drinkt het zelfde als jou dochter
bij haar gaat die fles van 23uur er makkelijk nog in al is het wel slapend
ik wacht gewoon tot ze hem niet meer nodig heeft (ongeveer 6 mnd) ook al heb ik moeite om op te blijven hahaha

groetjes Nancy ,mama van Randy 10jr, Damon 7jr en Chloë 4 mnd

Hoi, er zit altijd 3,5 a 4 uur tussen haar flessen dus dat kan het niet zijn. Overdag drinkt ze 'm prima leeg over het algemeen. Wat zou er tegen zijn op een papfles? Omdat ze daar dik van kunnen worden?

Groetjes, Monique

normaal geeft het cb ook wel aan dat ze de laatste fles een papfles mogen hebben snap eerlijk gezergd ook niet wat er op tegen is

ik zeg alleen dat IK er wat op tegen heb
ieder moet het voor zich weten
ik wil alleen niet dat mijn kind er aan went om pap te eten voor het naar bed
gaan ,want ik wil er naar toe werken dat die fles er af gaat
en pap is zo een bom calorien en dat voor de nacht ,vind ik niet nodig
maar van mij part geef je ze stampot rauwe andijvi als ze maar slapen toch?
ze gaan toch steeds langer achter elkaar slapen dat gebeurd met of zonder pap
ik ken iemand die heeft een kindje van twee en die heeft nog om 23uur pap
nou ik heb daar geen zin in , maar nogmaals ieder voor zich
ze vraagt een mening en die geef ik

groetjes Nancy ,mama van Randy 10jr, Damon 7jr en Chloë 4 mnd

Hoi hoi,

ik heb op deze forum ook een vraag gezet omtrend het te weinig drinken op een dag en vooral savonds dan niet haar fles leegdrinken. (door deze 2 combi’s kwam zij nachts weer)Maar ik heb nu (hopelijk blijvend) een oplossing hiervoor.
Mijn dochter krijgt 5 flessen op een dag (is 4 maanden) en krijgt haar laatste om 20:30 a 21:00 uur. Ze is daarvoor wel in slaap gevallen maar niet zo diep.Ze slaapt door nu snachts en drinkt haar fles bijna leeg savonds.
Ik geef dus de fles overdag om de 3,5 uur. Ja je moet toch wat en het werkt tot nu toe goed.
misschien heb je er wat aan!