ik zou persoonlijk de papfles niet terughalen. zoals je kan lezen in het topic van mamavanrico (veel huilen,ook s’nachts,vroeg wakker) hebben meer kindjes hier last van. blijkbaar is het toch een fase waar de meeste van ons doorheen moeten.
ook lindsey heeft dit een behoorlijke tijd gehad. tot afgelopen maandag eigenlijk vanaf toen slaapt ze tot 7 uur, en misschien nog wel langer als ik niet hoef te werken. daarvoor was het op z’n vroegst 5 uur en uiterlijk 6 uur.
wij eten ook altijd rond half 6 dus in principe zou dat echt geen punt moeten zijn, lindsey eet nooit veel (tenzij we vis met worteltjes eten) maar heeft 's ochtends niet meer of minder honger dan anders.
ik heb t idee dat als je de papfles terughaalt, het dan heel erg moeilijk wordt om er dan weer vanaf te komen. maargoed uiteindelijk moet je het zelf weten natuurlijk. wij zijn er uiteindelijk ook op de oplossing gekomen door diverse dingen uit te proberen. maar eigenlijk lijkt het er nu meer op dat de fase gewoon weer voorbij is.
succes in ieder geval, want het zijn soms barre tijden met dat vroeg in de weer zijn.
liefs,
Rinske

Gewijzigd door - Rinske op 20 Oct 2010 08:49:38