Papa's blijven jongens

tja dat is een statement haha. wij waren in de speelgoedzaak eigenlijk voor een nieuwe dvd voor rico te kopen, ziet papa ineens Darda motor liggen (misschien kennen jullie het nog wel van vroeger, zo’n racebaan die je in elkaar kunt klikken met auto’s met zo’n motortje) enfin koste 30 euro en je had er ook van 50 of duurder. papa koopt die van 30 euro “want dat vond hij ook wel gaaf!” haha nu zitten ze daar dus met zn 2en constant mee bezig. en ja…zelfs mama vind het wel grappig. je kunt het hele ding uitbreiden met vanalles. eigenlijk best wel cool, en leuker voor rico dan die automatische racebanen. dit vind rico echt heel gaaf om te doen maar blijkbaar niet alleen rico haha

schat snap je nou waarom jongens een trein voor hun verjaardag krijgen

Groetjes,

Michèle

Haha, herkenbaar hoor! Hier speelt papa ook graag met de treinen en de lego van Erik.

Groetjes,
M

Lilypie Fourth Birthday tickers

haha ja hoor mannen haha. doen alsof ze het voor hun kind doen maar ondertussen???

maar kennen jullie dat nog van vroeger dat darda speelgoed?

nee ken ik niet Inge

Groetjes,

Michèle

en jij was van de oude stempel zei je? zelfs IK heb er nog meegespeeld. en rijco is toch iets meer richting jouw leeftijd dan ik volgens mij

Lieverd ik ben een meisje en ik kreeg meisjes dingen (helaas)

Groetjes,

Michèle

ja maar je hebt een broer. ik ook en hij had dat, en ik speelde mee. ik deed altijd wel jongens dingen eigenlijk. tuurlijk speelde ik ook met meiden dingen maar volgens mij weet iedereen wel dat kinderen het speelgoed van een ander leuker vinden. nouja dat was dus ook zo met mij

Ja maar wij hadden dat niet thuis. Weet niet waarom wij hadden wel heel veel lego.

Groetjes,

Michèle

ik herinner me qua lego nog een piratenschip met kerkers. gaaf!

Tja , mannnen? soms zijn het ook nog kinderen maar dan hele grote haha

of hebben wij dat alleen??

gr. mama van 2 kids

** ik had vroeger zo’n groene boom die je kon indrukken en openen.
Poppetjes, huisje , woonkamer, lift schommel en hondje!

Herkent iemand deze ook nog?>??

@ mamma vam 2 kids JAAAAA die hadden wij ook en toevallig kwam ik hem laatst bij iemand tegen dat ik dacht jeetje die gaan ook lang mee.

Groetjes,

Michèle

die boom had ik ook! zonde dat die weg is!

Lilypie Fifth Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Zou je hem nog kunnen krijgen???

Groetjes,

Michèle

geen idee… maar dan koop ik em direct!

Lilypie Fifth Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

80 euro zeg!

http://www.sophiedegiraf.nl/nl/categorie/magische-speelboom-familie-klorofil-vulli

Gewijzigd door - sophievdb op 22 Jun 2011 10:13:47

er begint een lampje te branden maar nog niet echt heel duidelijk. het kan dus goed dat een vriendinnetje van me vroeger hem had maar ik zelf niet dat zou ik wel weten. maar djezus dat is duur! dat koste vroeger waarschijnlijk 50 GULDEN!

hallo zeg 80 euro denk dat morgan het dan maar zonder boom mot doen

Groetjes,

Michèle