Papa zich bij Eva moest verantwoorden?

Ik loop hopeloos achter met alles lezen hier, vanwege een kapotte laptop. Maar goed, ik zit nu boven en moest dit even posten! Het was erg grappig!

Vanmiddag hadden we bij een nieuwe ijssalon een ijsje gegeten. Heerlijk, hoe Eva genoot van haar ‘sjookladeijs’. Heel haar mondje was bruin en papa wilde ‘meelikken’ om het lekken langs het hoorntje te voorkomen. Trekt ze dat ijsje voor zijn neus weg en zegt ze: ‘LAAT MAAR!’ Ze hoefde toch niet geholpen worden zeker, tsss! Toen hij het wéér deed, zei ze heel kordaat: HOEFT NIET! Dat was duidelijk!

's Avonds hadden wij zin in friet, maar na dat ijsje vonden we dat Eva eigenlijk gezond moest eten. Ze had nergens zin in en at een paar hapjes van een kliekje. Dat ijs zat natuurlijk nog vol in haar buik. Toen ze in bed lag, huilde ze. Papa en ik hadden beneden een vet frietje speciaal op! Toen zei mijn vriend: ‘Ik ga even met mijn speciaal stinkmondje naar Eva toe!’ Tja…uitjes he? Hij gaat naar haar bed en ze keek hem met grote ogen aan. Ze deed haar vingertje omhoog en vroeg als een schooljuf: WAT-HEB-JIJ-OP? Echt met zo’n pauze tussen de woorden. Ze róók gewoon dat hij frietjes op had! Dus papa moest toegeven aan zijn 2,5 jarige dochter dat hij achter haar rug om friet op had! Betrapt! Maar het was wél lekker!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Geweldig he die kleine wijze mensjes!!!

Ja, we kunnen niets meer voor ze verborgen houden. Haha, grappig!

Als je Erik trouwens probeert te helpen met zo’n ijsje likken, dan schreeuwt 'ie moord en brand.

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

tja het is ook niet eerlijk als jij kliekjes moet eten en pappa en mamma eten patatjes… En hier mag likken wel maar als morgan van jouw wil likken ben je meteen je halve ijsje kwijt… die bijt in ijsjes.

Groetjes,

Michèle

hihi, grappig.

Groetjes Natasja

Senne vond dat zaterdag ook maar niets, als ik van d’r ijsje ging likken. Mama, NEE!

Papa mocht het daarentegen wel… de wereld is niet eerlijk verdeeld soms

Groetjes van Sascha en Senne

tja een meisje he…

Groetjes,

Michèle

Ik zou ook ‘boos’ zijn dan denk ik Hier zo gaande weg een snoepje mee pikken gaat ook niet meer, helaas!

Hahaha Bijdehandje!

Moet je dat soort dingen ook maar niet achter de rug van je peuter om doen das niet het goede voorbeeld

haha wat grappig ze worden dus steeds wijzer en bijdehanter papa kon zeker zijn lach niet houden?

hahahah, wat een gemene papa, ik zou ook boos zijn! die eva, hahaha

Grappig Slimmerd!

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Hihi erg grappig van Eva. En natuurlijk ook terecht, want zij krijgt kliekjes en jullie lekker frietjes eten. Tim eet zelden snoep, dus als hij een keer een ijsje en patatjes op 1 dag krijgt vind ik dat niet erg.

Groetjes,
Sandra