Papa van gioia?

hoe is het met jullie ,heb jullie al een tijd niet gehoord .ben zeer benieuwd hoe het met jullie is, als je in de gelgenheid ben laat eens wat horen

groetjes marielle mama van tanja

Hee Marielle (en de anderen ,
Opsporingsbericht is aangekomen! Ik lees zo afentoe eens op Ikkeben, maar meldt me (schandalig weet het) eigenlijk nooit. Bij deze dus een goedmakertje!
Het gaat best goed met ons, Gioia groeit en bloeit zoals je van een 1,5 jarige mag verwachten en papa holt er achtaan, zeg maar !
(Bijna) alle ellendige rompslomp is acher de rug, het verwerken krijgt nu een andere invulling, maar omdat Gioia steeds meer op mama gaat lijken helpt dit enorm en kan ik als Gioia straks naar mama gaat vragen, zeggen: precies zoals jij bent!
Nee gekheid wellicht maar het gaat naar de bekende omstandigheden goed met Gioia en mij.
Voor de liefhebbers van beeldmateriaal : http://www.pixum.nl/viewalbum/?id=1806097
is een niet gesoorteerd en nogal lijvig fotoboekje van een dagje speeltuin (voor de echte die-hards zal ik maar zeggen).
Tot een volgende keer maar weer!!!

groetjes, Jacky
de papa van Gioia

hoi jacky
leuk om te hooren dat het goed gaat met jou en gioia
en wat een mooie foto’s van je kleine meid
groetjes van joze mama van madelinde en dominique

he wat leuk jack , dat je zo gauw reageerde .
wat een heerlijke meid he .ik heb met bewondering naar der gekeken
en wat fiin dat je nu alles een beetje een plekje kan geven .is ze nou hellemaal van de koemelk allergie af ???.ik ben blij te horen dat het goed met jullie gaat .
knuffels aan gioia

groetjes marielle mama van tanja

Gioia is volgens mij nu van alle allergieen af aan het raken, ik heb nog geen dingen gevonden waar ze op reageert (nog niet alles gedaan btw).
Je knuffels ga ik zo geven Marielle, ik ga haar zo opvissen van het kdv.

Doeidoei,

groetjes, Jacky
de papa van Gioia

Fijn dat het nog steeds zo goed gaat met die allergie (die ze hopelijk gewoon niet meer heeft)

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.

Hoi Jacky,
War super dat het zo goed gaat na alle omstandigheden. De foto`s zien er leuk uit. Jullie meisje wordt al een echte grote meid, ze groeit lekker . Goed hoor, Toppie !!! Geef dr maar van ons ook een hele dikke knuffel.

Groetjes Astrid, mamma van Evianne 03-04-2003 & Jessin 15-06-2005

hoi wat een super leuke foto s en bovenal een super leuke meid!!!

liefs jessica

Wat fijn om te horen dat het goed gaat met jullie
Wat een prachtige meid is het toch
Mooie foto`s

Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje van Robin die in okt geboren word

Oh wat een mooi meiske zeg!
Fijn dat alles goed met jullie gaat!

Groetjes Nathalie & Co

Dank je wel allemaal! Ik ben ook erg trots op haar!
Ik zal jullie knuffels en zo morgen aan Gioia geven.

Enne: gelukkig heeft er nog niemand geklaagd over de grote hoeveelheid foto’s !

groetjes, Jacky
de papa van Gioia

quote:
is een niet gesoorteerd en nogal lijvig fotoboekje van een dagje speeltuin (voor de echte die-hards zal ik maar zeggen).

Je waarschuwde ons al, dat scheelt

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.

Ja da’s waar, leek me wel zo sociaal om alvast voor te bereiden

groetjes, Jacky
de papa van Gioia

Jackie fijn te horen dat het naar omstandigheden zou goed met jullie gaat…

Het echte verwerken en het gemis tja ik kan alleen maar zeggen dat ik me daar zeer goed bij in kan denken…

En wat fijn dat (jullie) meis het zo lekker doet Mo zal trost op je zijn!

We zijn er!

Tries