Papa op cursus

Hebben jullie ook wel eens dat je partner op cursus gaat.
Hier dus voor de eerste keer, hij heeft ook 1 overnachting, komt morgen avond pas terug. De komende tijd komt dit nog 3x voor…zucht…

Vind het wel saai hoor, vanavond alleen… maar nu heb ik wel de kans nemen om een keer extra vroeg naar bed te gaan, heeft hij altijd een hekel aan.

Groetjes Frauk

Lilypie Tweede Ticker

Nee ben dat niet gewend. Heb wel zelf 1 keer ergens anders geslapen, vond het helemaal niks

Maar inderdaad elk nadeel heb ze voordeel he

Groetjes,

Michèle

Nee dat komt bij mij eigenlijk ook nooit voor. Bij ons gaat papa wel elke donderdagavond naar cursus en is dan pas meestal rond 21.00 uur thuis. Dat vind ik eigenlijk al ongezellig, haha

Het lijkt me best gek om of een nachtje weg van huis te zijn, maar ook om een nachtje alleen thuis te zijn met de kleine. Zeker als het de eerste keer is.
Succes vanavond en het probeer inderdaad lekker op tijd te gaan slapen

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Komt bij ons regelmatig voor.

Hij draait continu diensten. Ik vind het heerlijk.

Hij is vaak thuis overdag en maakt dus ook heel veel van de kinderen mee.
Als hij de avonden werkt vind ik het ook niet erg hoor. kan ik lekker alle programma’s op tv kijken die ik leuk vind zonder commentaar hahaha.

Het is misschien even wennen 's nachts alleen maar probeer er een lekker momentje voor jezelf van te maken. Bonbonnetje of een zak chips naast je op de bank met een leuke film aan.

Bianca

Lilypie 6 - 18 Ticker

Lilypie 6 - 18 Ticker

Mijn vriend is nu heel erg verkouden, ik zou vooral genieten van geen gesnurk naast me

Groetjes,

Michèle

Ow ja gebeurt hier ook
maar dan is het een paar dagen
In het begin vond ik het helemaal niets maar ben er nu aan gewend en de jongens ook

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

Gebeurt hier ook wel eens, niet vaak maar soms. Tja, vind het niet erg. Wel lekker om een keer diagonaal in bed te kunnen liggen en de hele avond Sex and the City-dvd’s te kunnen kijken zonder commentaar…

Groetjes!

Vorig jaar januari is mijn man een volle week voor z’n werk in Amerika geweest. In die week viel ook nog eens de 3e verjaardag van de jongste. Had heel erg tegen die week op gezien, in de week zelf viel het wel mee door de drukte en de afleiding maar ik was ook heeeeeeeeeeeeel blij toen-ie weer terug was.

En sinds die week ben ik makkelijker als hij eens 1 of 2 nachten in Nederland voor een cursus moet blijven overnachten.

Groetekes, Sje

haha … ik maak zelf wel dat ik wegkom … nachtdiensten draai ik volop in mijn werk… en overdag gaat papa werken en is mama thuis…

Gezellig mini-boy…hoop voor jullie dat jullie elkaar ook nog wel eens tegenkomen…

Groetjes!

Ja ik heb het gehad 2 weken zelfs was hij door de weeks weg en in het weekend thuis is erg wennen en saaimaar heb het overleefd

Liefs en dikke kus brenda en charissa

Lilypie 4th Birthday PicLilypie 4th Birthday Ticker
Lilypie Expecting a baby Ticker

Ik moet zeggen dat het mij vandaag reuze meevalt!

Ben de eerste schoentjes voor Jade gaan kopen (echt leuk!!) hebben gezellig samen gegeten en heb haar net in bed gelegd. Het lijkt wel of zij papa niet heeft gemist.

Zo alleen thuis zitten 's avonds ben ik wel gewend van de dinsdagen, maar ik kan vaak moeilijk slapen zonder mijn manneke langs mij. Ga zo lekker in bed tv kijken, dan zal ik ook wel zo moe zijn.

Groetjes Frauk

Lilypie Tweede Ticker

Fijn dat het goed ging vandaag. En toch maar proberen te genieten van dat diagonaal in bed liggen hè?

Groetjes!

Ha ha ha ik slaap ook moeilijk zonder mannetje, ik pik dan altijd maar zijn kussen, heb ik wat om vast te houden want dat diagonaal is inderdaar ook best lekker

Groetjes,

Michèle