Papa missen?

Hallo mama`s,

Mijn vriend Christiaan is zaterdag ochtend om 6uur vertrokken naar een beurs in Utrecht waar hij moest staan, en kwam laat thuis, vanochtend weer om 6uur weg gegaan en hij komt pas vanacht weer.
Nu roept Noah constant “papa”, kan hij zijn papa nu ook echt al missen??
Hij was vandaag zo slecht te pas vanaf dat ie uit bed kwam, constant huilen en papa roepen. hij wou zelfs niet bij mijn vader zitten terwijl hij echt gek is met hem.

Ik had Chris ook aan de telefoon vanavond, en hij moest echt wel even slikken, hij kan niet een heel weekend zonder zn zoon :smiley: Wel lieff om te horen natuurlijk.

Liefs, Melanie, (mama van Noah)

Lilypie Tweede Ticker

Hij heeft zeker al wel door dat het anders is dan anders, zo zonder papa. Of dat echt missen is zoals wij iemand kunnen missen, dat weet ik niet. Maar hij heeft zeker goed in de gaten dat papa er niet is.

Mijn vriend heeft het afgelopen half jaar veel voor z’n werk over ver gezeten (gemiddeld vier nachten per week thuis) en Erik had ook echt meer lol op de dagen dat papa thuis was hoor! Misschien voelde 'ie ook wel aan dat mama het dan gezelliger vond…haha.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Ja hoor, tuurlijk kan hij papa missen! Alleen maar fijn toch dat-ie zich er zo bewust van is dat papa er niet is. Voor hetzelfde geld kan het hem niks schelen.

Zal fijn zijn als vader en zoon weer even uitgebreid kunnen knuffelen.

Groetekes, Sje

haha oke… Nou ik mis papa ook hoor!! Pffff moet vanavond alleen slapen… Heb ik wel vaker gedaan hoor maar dan is chris beneden bijv. en nu is ie echt weg en komt vanacht dus weer… wel heel anders zo, het weekend is dan geen weekend vind ik.

Lilypie Tweede Ticker

ohhh sje, ik ga morgen ochtend lekker boodschappen doen, en laat papa en zoon lekker alleen samen :smiley:
Zou heerlijk zijn!

Lilypie Tweede Ticker

Je moet geen boodschappen gaan doen als je toch oppas hebt, je moet gaan winkelen!

Groetekes, Sje

Hier vroeg Morgan zaterdag waar pappa. En die is alleen de hele zaterdag altijd weg. Ze worden zich er dus bewust van. Toen ik overigens zei dat pappa centjes aan het verdienen was vond ze het wel goed.

Groetjes,

Michèle

Natuurlijk kan dat, J heeft dat ook wel eens, dan bel ik hem idd ook op en dan kunnen ze even “praten” of ik laat een foto zien!

Ja dat kan heel goed! Hier was mijn vriend pas ook een paar dagen weg en elke keer als de telefoon ging of als er iemand aanbelde riep Minke enthousiast “Papa!?” vond het zo aandoenlijk! Ze was ook echt zo blij toen hij er weer was!

Hier missen ze papa ook als hij weg is. Op het moment dat hij weg is, laten ze het niet zo merken omdat ze het ook wel gewend zijn dat ik drie dagen alleen met ze ben, maar als mijn vriend dan 's avonds thuiskomt krijgen ze alletwee een big smile op hun gezicht en moeten ze toch echt met papa knuffelen.

Het is overigens wel erger als ik eens van huis ben want dat zijn ze niet vaak gewend. Afgelopen zaterdag ben ik sinds een hele lange tijd lekker met mijn moeder wezen shoppen en dat was drama toen ik wegging en de hele dag heeft de oudste gevraagd waar ik was, terwijl hij het toch ook heel gezellig met papa vond. Maar goed, hij wordt over twee weken 3, dus dat besef van missen is bij hem natuurlijk wel al beter aanwezig.

Nou mn vriend is weer thuis :smiley: Heerlijk hoor!
Noah riep vanmorgen gewoon weer papa!! Toen heeft papa hem er maar uit gehaald en lekker geknuffeld

Bedankt voor jullie reacties…:smiley:

Lilypie Tweede Ticker

Hey hey

Papa missen ze al heel gauw hoor.
Mijn man is militair en heeft jarenlang doordeweeks elders gezeten en was toen alleen de weekenden thuis.
Jens heeft vanaf het moment dat hij dat besefte 9 mnd lang slecht geslapen. Er waren nachten bij dat hij 20x (zonder overdrijven hoor) uit z’n bed kwam, of lag te brullen (toen nog in ledikant).
En toen papa dichterbij huis kwam te werken en alle dagen thuis was, was het ook nog niet zomaar ineens over. Hij kwam elke nacht controleren of papa er wel was. En is nog als de dood dat papa weer zomaar opeens weg is.

Daarom heb ik een schema met picto’s gemaakt, om duidelijk te maken wanneer papa er wel of niet is . En dat werkt als een tierelier.

Lilypie 3rd Birthday Ticker
Lilypie 1st Birthday Ticker

Dat kan zeker. Eva laat het niet merken op zich, maar ze is wel vrolijker als papa thuis is. Die moet soms ook weg voor werk, naar Amerika. Maar als hij er dan weer is, is ze heel blij. Laatst ging hij werken en Eva zat bij de deur hartverscheurend te huilen omdat hij weg ging! Ik tilde haar op en ging met haar spelen, maar ze bleef huilen! Gelukkig deed ze het ook toen IK een keer weg ging, haha, je zou haast denken dat het een papa’s kindje is! Wat ze volgens mij wel is! Gelukkig wil ze met mij ook veel knuffelen!

Groetjes Rainbow, trotse mama

toch wel lief he als ze ook huilen als mama weg gaat.
Dat deed noah in het begin ook als ik moest werken savonds.
Nu niet meer, want hij zal wel begrijpen dat ik terug kom.
Ook huilt hij niet meer als ik hem achterlaat bij mijn ouders, dan gaat ie vrolijk zwaaien.
Zondag was hij zo overstuur dat opa en oma hem hier achter lieten bij mij!! Ook hartverscheurend.

Lilypie Tweede Ticker