Pap in ochtend

Mijn zoontje is er ongeduldig en 's morgens bij 210 pap is hij echt aan het stieren,
Nou wil ik graag weten heeft hier iemand ook ervaring mee.
Door het stieren van hem en het opgereegde gedrag ben ik bang dat hij zich in de pap heel snel verslikt omdat dit niet snel genoeg gaat.
een keer heb ik in de ochtend een boterham gegeven en ik moet zeggen, hier doet hij langer over en is dat niet zo ongeduldig.

Seth vindt meestal dat het te langzaam gaat met zijn papa, dus geef hem heel snel hapjes na elkaar. Behalve als hij zit te poepen, dan zit hij als een idioot te persen en gaat er niets meer in.
Nu eet Seth ook niet zoveel pap. Maar 150 cc ongeveer.
Liefs, Anne

Lilypie

Dylano krijgt 's morgens nog steeds de pap uit een fles, weet dat het afgeraden wordt maar heb zoiets nog ff knus moment, de rest eet hij allemaal met lepel, dus komt wel goed

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie

Joey eet al een paar weken geen pap meer omdat hij het niet meer lust. Maar in de paar weken dat hij het wel heeft gegeten, was hij ook te ongeduldig, en naar mijn idee ook te hongerig na 13 uur slapen. Ik gaf hem toen eerst 100 cc melk uit een fles, en daarna van 100 cc pap uit een bordje. Wel even wat meer werk, maar Joey was er tevreden mee. Tot hij op een dag helemaal niks meer van de pap moest hebben. Ik heb het ook nog in een fles geprobeerd, en ook laatst nog een keer weer, maar hij wijgerd steeds. Van het cb hoefde het ook niet, hij is groot genoeg en eet verder alles prima met een lepel. Ik wil wel binnenkort gaan beginnen met een boterham 's morgens, want hij zit nog steeds op 3 flessen van 200, en daar moest er van het CB een van af. Ik ga dan de ochtend en de middag fles halveren, dan zit hij aan 400 cc per dag en dat mocht. Want de laatste fles er helemaal af dat gaat hier voorlopig echt niet lukken!

Lilypie

Lilypie

Hoe oud is je kind? owen heeft sinds 2 wk nu geen fles meer.

Hier is er de laatste fles sinds een maand af en dat dacht ik ook anouk dat dat een ramp zou worden maar nee hoor ging vanzelf, maar ik had natuurlijk het voordeel dat dylano nog geen toetje kreeg en toen opeens wel dus bij mij heeft het otetje echt de fles vervangen was toch niet zo’n gek advies van het cb hier om voor 9 maanden geen toetje te geven. hij eet wel 150 gr kwark (vreetschuurtje)

Hier dus nog 2 flessen de papfles van 210 met pap en met de boterham 165cc

Liefs Michelle