Hallo, vanavond wil ik pannenkoeken maken.
Mag mijn kindje van 14 maanden dat ook eten?
bedankt, groetjes, lennie
Hallo, vanavond wil ik pannenkoeken maken.
Mag mijn kindje van 14 maanden dat ook eten?
bedankt, groetjes, lennie
Lekker doen hoor!!
Bij mij lusten de meiden het alletwee niet en mijn vriend ook niet.
Helaas voor mij.
Bedankt
Bianca
Anna heeft al een paar keer pannenkoeken gegeten en ook al eens poffertjes. Elke keer weer smullen!
lieke eet het wel maar is er niet zo dol op.
Ben benieuwd hoe het jou kindje heeft gesmaakt!?
groetjes Gytha
Hylke vindt pannenkoek met appel erg lekker, met spek moet ie nog niets van hebben.
Andere smaken hebben we nog niet uitgeprobeerd.
M.
Hoi,
Mijn zoontje wilde ze eerst niet eten (te klef denk ik), maar is er nu dol op. Mijn dochtertje (nu ruim 1 jaar) krijgt het niet door haar keel en kokhalst ervan. Ze zegt dan hardgrondig ‘bah!’ en laat het uit haar mond vallen. We proberen het iedere keer weer in de hoop dat een keer ‘het kwartje valt’ dat pannenkoeken toch wel lekker zijn.
Groetjes,
jantje
Hoi,
Als ze brood eten dan mogen ze ook pannekoeken eten . Ik zou niet weten waarom ze geen pannekoeken mogen eten.
Groetjes
lon106
Hallo dames, beetje late reactie terug…
Dana vond de pannekoeken lekker maar wel heel vreemd.
Ze zat er wel snel vol van want er lag meer op de grond dan dat ze in haar mondje heeft gestopt…
Oja, ik dacht dat het mischien niet verstandig was om te geven omdat het toch best vet is. Dus vandaar mijn vraag of ze dit mocht eten.
Bedankt voor jullie reacties!
Groetjes Lennie
quote:
Hallo dames, beetje late reactie terug...Dana vond de pannekoeken lekker maar wel heel vreemd.
Ze zat er wel snel vol van want er lag meer op de grond dan dat ze in haar mondje heeft gestopt…Oja, ik dacht dat het mischien niet verstandig was om te geven omdat het toch best vet is. Dus vandaar mijn vraag of ze dit mocht eten.
Bedankt voor jullie reacties!
Groetjes Lennie
Pannenkoeken vet?
Misschien moet je je bakproces aanpassen
Fijn dat het zo goed ging met het eten van de eerste pannenkoek!
Dat ze er eerder vol zit is wel logisch, dus daar hoef je je geen zorgen over te maken.
M.
Onze dochter heeft van de week haar eerste pannenkoek op en ze zat toch te smullen!(wij maken overgens geen melk pannenkoeken maar met bier moeders is heeft melk intollerantie gehad en blieft nu geen melk meer)
quote:
Onze dochter heeft van de week haar eerste pannenkoek op en ze zat toch te smullen!(wij maken overgens geen melk pannenkoeken maar met bier moeders is heeft melk intollerantie gehad en blieft nu geen melk meer)
Klinkt ook goed
Hoe was het ook alweer? "Alcohol onder de 16, nog even niet."
Nah, 16 weken zijn allang voorbij toch?
Ja ik weet het, na het bakken is er geen alcohol meer te vinden
in de pannenkoeken.
M.