Paniekerig gillen

wij zijn net terug van vakantie maar damian heeft sinds 3 dagen dat hij gilt alof hij vermoord wordt hij wordt zo wakker uit bijna al zijn slaapjes, het lijkt echt of hij pijn heeft. heb de ha al gebelt vanmiddag en kan morgen om 10 uur terecht maja wat nu. heb net weer gebelt en ben doorverwezen met de nachtpost. daar kan ik om half 1 terrecht als hij niet slaapt. schiet lekker op dit allemaal. heeft een van jullie misschien een idee wat dit kan zijn?

Dus hij wordt zo wakker als hij heeft geslapen…?
Wil hij dan ook niet in slaap vallen van te voren?
En is het gillen van lange duur, of is even vastpakken en troosten genoeg om hem stil te krijgen?

Lilypie First Birthday tickers

KLinkt als ooronsteking, heeft er wel veel weg van. Grijpt hij ook vaak naar zijn oortjes? is wel een teken daarvan! Laat maar even weten hoe het gaat!

liefs woezel

hij grijpt al maanden naar zijn oortjes. ik had dit bericht al gepost maar de afspraak was 10 voor half 11. hij ligt nu heerlijk te slapen dus we wachten het vannacht maar gewoon af en dan morgen naar de ha. als hij wel weer gillend wakker werd kon ik bellen en gelijk langskomen dus dat is wel een geruststelling maar ik ga hem nu niet wakker maken want dan ga ik er straks heen blijken ze niks te kunnen vinden en zit ik heel de nacht met een kindje dat wakker is.

klinkt voor mij ook een beetje als oorontsteking. Wat je kan proberen is een druppeltje warme sla-olie of olijfolie in zijn oortjes doen als het vannacht weer gebeurt. Dat helpt vaak wel een beetje bij oorpijn en baat het niet, dan schaadt het niet.

mama1980

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

is een goeie. als hij weer zo wakker wordt gaan we dat proberen. hij ligt nu echt heerlijk te slapen ben blij dat ik hem niet wakker gemaakt heb. hopen dat ie de nacht gewoon doorslaapt(deed hij vannacht ook) en dan morgen naar de ha.

Goedemorgen! Ben benieuwd hoe is het gegaan bij de huisarts…? Hoop dat het goed op te lossen is.

Groetjes, Ghislaine x

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Ik begin nu ook erg benieuwd te worden…
alles goed gegaan?

sorry voor de late reactie maar ben weg geweest. bij de dokter ging het redelijk hij vocht heerlijk tegen de onderzoeken maar ze zijn gedaan. hij heeft niks en zei denkt dt hij een buikgriep heeft gehad omdat hij diaree had maar dat het nu weer normaal aan het worden is en dat hij nu nog af en toe nakrampen heeft. toevallig heb ik vannacht liggen huilen van de krampen dacht zelfs even dat ik opnieuw aan bevallen was dus kan wel begrijpen al hij zulke krampjes heeft in zijn slaap dat hij zo wakker wordt. vanmiddag is zijn slaapje goed gegaan hij heeft bijna 2 uur geslapen en werd wel huilerig wakker maar niet meer zo gillend en nu slaapt hij zelfs zonder dat we moeite hebben hoeven doen dus hopen dat ze gelijk had en dat het nu over is

Super.
Wat goed dat het beter gaat.
Zelf kan ik me idd ook erg rot voelen als ik plots zo’n heftige buik aanval krijg.