Pampers oranje pakken

Hallo mama’s,

Ik zag in de winkel dat er nu nog een variant is op de Pampers, de oranje pakken, ze zijn net zo duur alleen zitten er meer stuks in dan in de groene pakken.
Heeft iemand ervaring met deze Pampers ?

Ik ben een echte Pampers fan ik wil niet anders, de actifit zijn ook wel fijn maar nemen toch iets mindervocht op dan de “groene”

Groetjes

Lilypie Third Birthday tickers

Ik zag het op de reclame voorbijkomen ja.
Ben ook echt fan van Babydry, wat minder van Actifit.
Ik lees met je mee, want ben benieuwd wat het verschil is!

Ik heb de oranje pakken gehad en heb er geen problemen mee. Damian heeft ze wel pas aangekregen sinds hij ook op de wc plast. We hadden steeds minder luiers nodig. Ze kunnen ook minder aan dan de gewone maar ze lekker niet snel door.

Ik heb de oranje pakken gehad en heb er geen problemen mee. Damian heeft ze wel pas aangekregen sinds hij ook op de wc plast. We hadden steeds minder luiers nodig. Ze kunnen ook minder aan dan de gewone maar ze lekker niet snel door.

Wij hebben ze een tijd geleden gehad toen ze bij de Big Bazar in de aanbieding waren.
Echt spotgoedkoop waren ze daar.

Op zich net zo fijn, ik vond er alleen minder rek in zitten en ietsje stugger.

ok hier zijn ze prima bevallen!! enig nadeel: ze worden snel dik, dus als ik haar kontje knijp lijkt het of de pamper bijna ontploft en als ik haar broek uitdoe blijkt er bijna niets in te zitten. Dus conclusie: ze zijn vrij dik maar verder geen problemen!! Wij gebruiken ze dus nog steeds hihi.

Groetjes,

Shirley, de gelukkige mama van Eliza (L).–

Ik ben ook Pampersfan en koop nooit andere luiers! Wij hebben laatst ook een keer de oranje gehad en die bevielen prima. Wat het verschil precies is met de andere (behalve de prijs - 11,50 voor een pak is wel heel duur vind ik) weet ik niet? Ik gebruik het liefst Babydry, maar vind die Actifit zo leuk met die Sesamstraatmannetjes erop, dus die heeft Max meestal!

Groetjes Rainbow

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

ik vind het dan wel errug vreemd dat op de reclame wordt gezegd, 9,99 voor deze pampers. en op het plaatje zitten er dan 44 stuks in.
ze geven een nogal misleidend signaal af.