Pampers luiers, niet meer goed

hoi allemaal,
ik ben echt altijd tevreden geweest over de luiers van Pampers, ik gebruik nu new born nr2
nu heeft pampers de formule aan gepast en zijn de luiers dunner gewordne en zouden ze nog net zoveel vocht opvangen,…
hier klopt dus niks meer van.
per dag ben ik nu 3-4 luiers meer kwijt dan eerder

wie heeft hier nog meer last van?

gr carola

Doe wat jezelf het beste lijkt

hoi, in een andere topic schrijf je dat je dochter 7 maand is, misschien word het tijd over te gaan naar nr 3,newborn nr 2 luiers gaan tot 6 kg

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor ,Alexander & Emily!!

“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”

Ja idd, lijkt mij ook dat ze dan toe is aan een groter maatje. Weet natuurlijk niet hoe groot/zwaar je kleintje is,maar die van mij is 8,5 maanden, 9 kilo en zit nu in maatje 4. Ik moet zeggen dat ik trouwens heel erg tevreden ben over de kruidvat luiers. Had met pampers toch ook regelmatig kleine ongelukjes en moet zeggen dat dit met de kruidvat luiers nauwelijks gebeurt. Misschien s proberen.

mama1980

Lilypie First Birthday tickers

En als ze ouder worden krijgen ze ook steeds meer vocht binnen op een dag en gaan ze ook meer plassen (A) dus meer en vollere plasluiers ^^ is mijn ervaring tenminste. Had in het begin ook wel eens de rug en alles nat, misschien ook dan de luier verkeerd omgedaan haha maar soms zaten ze dan ook gewoon zo vol en daar moet je naar kijken hoe zwaar de luier is.

In mijn zwangerschap had ik heel veel pampers gekocht. Er waren die 9 maanden veel aanbiedingen van 3 voor 2. Ook anderen hadden er voor mij gekocht.
Toen ze op waren ben ik overgegaan op die van het Kruidvat, en ik merk geen verschil. Alletwee even goed. Ook maar 1 keer een ‘ongelukje’ gehad, maar toen had ze ook wel erg veel gepoept.
Overigens heb ik nu nog twee pakken van de maat tot 9 kilo en Sarah is dat bijna, maar toch werken ze nog perfect. Maak ze gewoon op, mits het niet meer gaat.
Groetjes, Boukje

ik ben echt tevreden over Pampers. Vind ik toch echt de fijnste luiers. Hier laatst ook Kruidvat gekocht, maar die zijn zo stug. Lijken me niet lekker zitten, terwijl Pampers zo lekker soepel zijn. Hier zijn de luiers ook sinds een tijdje een stuk voller moet ik zeggen en moet ik dus sneller verschonen.

22-12-2009 colin geboren

ik ben helemaal weg van pampers. alleen niet van de active fit. overdag zijn ze wel goed maar de nachten red hij echt niet en heb toch 4+(9tot20kg) en hij is nu 9118 gram dus dat zou goed moeten zijn zou je denken. maar de baby dry is hier helemaal geweldig. heb net ook op de bonnen die ik van ah kreeg 2 dozen gehaald en 6 pakken (makkelijk voor de vakantie) ze blijven toch wel goed haha

Ik had altijd Pampers (nr. 1 en 2), maar nu mijn zoontje over gaat op nummer 3, blijken ze ineens nog te groot. Ik heb de nr. 3 van Kruidvat en die bevalt heel goed. Ik zou nu niet meer anders willen. Maar ik weet natuurlijk niet hoe het gaat met de grotere luiers.

Dus ik bekijk het per maat luier. Misschien als mijn zoon weer iets groeit, dat de Pampers nr. 3 weer goed zitten.

Succes!

Wat die luiers al allemaal niet doen. Ik heb in het begin ook altijd de Newborn van pampers gehad. Ik was er heel tevreden over. Toen ze zwaarder werd overgestapt naar de babydry van pampers, maar wat viel dat tegen. In de ochtend lekten ze door en ik vond ze ook zo ruiken.O.a kruidvat luiers geprobeerd, beviel me ook niet, inderdaad te stug/hard. Toen overgestapt naar de active fit van pampers. Tot nu toe ben ik er heel tevreden over. Onze dochter weegt dik 8 kilo en ik heb de 3. maar ze houden het nog goed (heb nog een voorraad) maar stap dadelijk ook over naar de 4 Geweldige luiers. Je kunt trouwens ook bij de verschillende leveranciers gratis proefpakketjes aanvragen (gewoon via mail) schilt een hoop geld als ze niet bevallen.

Groetjes Jeuly

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Hier ook een kruidvat-fan.
's nachts gebruiken we pampers baby-dry maar sinds onze zoon op z’n buik slaapt heb we al 2x gehad dat die doorlekt aan de voorkant.

Ik heb de kruidvat luiers nog niet 's nachts geprobeerd. Gaan we binnenkort eens proberen.