Pakjes waren met vijf minuten open

Ook gisteren avond was het pakjes avond hier in huis.

Opeens werd er aangebeld en vol spanning liep patrick naar de voordeur om te kijken of het sinterklaas was. Toen hij de deur open deed stond er echter niemand voor de deur.
Even stond zijn gezicht op huilen dat was echt zielig om te zien. Maar ja hoor toen had hij de zak in het vizier met alle kado’s.
Helemaal vol vreugde liep hij naar binnen om alle kado’s uit te pakken. In zijn enthausiasme heeft hij het gepresteerd om binnen vijf minuten alle kado’s open te maken. Maar blij dat hij was!!!

Ook vandaag loopt hij nog vol trots door het huis te vertellen wat hij allemaal van sinterklaas gekregen heeft.

Al met al een zeer geslaagde avond hier in huis.

veel liefs mignon

Oh…wat verschrikkelijk leuk, binnen 5 min! hij kan echt snel.
Ik ben het eigenlijk helemaal vergeten dat het gister pakjes avond was (want wij deden daar nooit aan)
Volgend jaar moet ik het dan ook echt niet vergeten, anders heb ik een heel verdrietig jongetje in huis.

Dus ik schrijf het met koeieletter op de kalender NIET VERGETEN!

Groetjes Marianne Mama Van Ruben.

Ik twijfelden ook of dat patrick er niet te jong voor zou zijn hij is immers nog maar twee jaar,

Maar nadat hij twee keer de club van sinterklaas had gezien kon hij mij al goed uitleggen dat sinterklaas kadotjes kwam brengen.

Hij heeft eerst een paar keer zijn schoen mogen zetten en soms liep hij midden op de dag te zingen. ( op zijn manier dan)

KOM MAAR BINNEN KLAAS KOM MAAR BINNEN
zong hij dan.

Dus ik vond eigelijk dat we het dit jaar maar moesten vieren. met een paar kleine kado,s weliswaar hij was er supper blij mee.

veel liefs mignon

leuk he!
Hier zou dat ook zo gaan, alleen heb ik daar een stokje voor gestoken, en mochten ze om de beurt een kadootje gaan pakken en het uitpakken
Goede geduldstraining

Groetjes Nathalie & Co

Och, wat lief hè, dat hij dan al zo loopt te zingen op zijn manier
Leuk dat hij zo blij is met zijn kadootjes!

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya (19-11-2005)

Hier werd alles erg rustig uitgepakt, terwijl ik de rits-rats methode verwacht had. Neeeeeeeeeee elk kado werd eerst van top tot teen geinspecteerd voordat er op zijn ooie dooie weer een nieuwe uitgepakt werd. Hahahaha zo konden we uren door blijven gaan.

hihhihihh wel grappig om te lezen dat deed mijn neefje ook,inclusief onze kadootje hahaha

Bianca,Dylan & Kaitlyn