Paar vraagjes/melk in fles/kietelen voetjes

Hè, da’s nou jammer dat we niet bij je kunnen komen logeren!

Groetekes, Sje

Ha ha ha ik heb ruimte zat das het probleem niet

Groetjes,

Michèle

[img]http://www.magicalkingdoms.com/timers/tickers/m661c5sf9ur9yhu8.png" alt=“magicalkingdoms.com Ticker” border=“0”/>
Free Disney Tickers

Ja maar als ik jullie wakker lig te niezen door 5 huisgenoten waar ik geen fan van ben, lig jij ook niet ontspannen in je bed lijkt me!

Groetekes, Sje

quote:
Fabel dat kietelen onder de voetjes niet goed is. Voorheen ging het verhaal rond dat een kindje zou gaan stotteren van kietelen onder de voetjes. Pure onzin, stotteren heeft heel andere oorzaken zoals bijv. onzekerheid of ingrijpende gebeurtenissen. Nou van kietelen onder de voetjes wordt een kindje niet onzeker hoor.

Wat die melk betreft: zo snel mogelijk leren om uit een gewone beker te drinken. Beter voor de mondmotoriek en dat is weer beter voor de spraakontwikkeling.

Groetekes, Sje

Ik kan rico helaas geen gewone beker geven ivm zn reflux. dan gaat alles er NOG sneller uit

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

quote:
ik ben mega bang voor katten ... nu niet gaan zitten lachen maar... is echt een nachtmerrie voor me! Vind het zelf zo erg... maar kan er niks aan doen... neem me elke keer voor om niet te laten merken dat ik bang ben (want dat merken ze erg goed waardoor ik altijd de pineut ben) maar... ben er echt extreem bang voor ... en het gekke is ... voor honden helemaal niet!

Dus hier zal er nooit een kat aan de voeten van Jurian likken … of mama moet er niet bij zijn

Ik ben ook doodsbang voor katten! en idd wat je zegt, ze merken dat en vooral die enge zwarte katten gaan je dan met grote dreigende ogen aan zitten kijken en achterna zitten lopen. brrrrr

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

Haha, katten hebben idd personeel. Maar zoals al eerder geschreven; goede opvoeding doet wonderen.
Ik hoef hier maar met m’n vingers te knippen en poes is weg . Op 't aanrecht zal je 'r ook niet vinden (vind ik zó goor), net als boven op de slaapkamers, daar mag ze ook niet komen.
Ons poezebeest is geen schootzitter, maar wel zo’n zwarte kat met grote ogen die je vol interesse volgt!

Sja, ik ben dan weer wat voorzichtiger met honden… Net als die herder van buren… heb dat kr*ng al 3x hier achter in de tuin gehad omdat die niet aangelijnd was… brr! Stel je voor dat de kinderen net achterin de tuin waren!

Maar goed, nu ga ik off topic… Snorry!

Lilypie 3rd Birthday Ticker
Lilypie 1st Birthday Ticker

Hier 2 zwarte mormels, 1 lapje, 1 gestreepte en 1 siamees. Die is het arroganste van allemaal. Echt een nuffie soms. Maar ze zijn wel allemaal lief en goed en strak opgevoed.

Groetjes,

Michèle

[img]http://www.magicalkingdoms.com/timers/tickers/m661c5sf9ur9yhu8.png" alt=“magicalkingdoms.com Ticker” border=“0”/>
Free Disney Tickers