Hoi,
even een vraagje ik weet dat kindjes tot hun twee jaar ineens zomaar een paar uur koorts kunnen hebben en dat je je daar niet echt ongerust over moet maken.
Maar nu zit ik met het volgende geld dat ook voor oudere kinderen. Onze dochter heeft nu bijna twee weken geleden een koortsstuip gehad. het gebeurde sávonds enn omdat ik dat al eerder bij had meegemaakt geen echte angst gehad. Maar nu heeft ze al drie keer een avond gehad dat de koorst vanaf ± 5uur s’middags oploopt van 38 naar ruim 39,5 en daarna in een 2 uur tijd weer daalt naar een normale 37,5. En dit is de afgelopen tijd wel vaker voorgekomen alleen niet in twee weken tijd. We dachten en de huisarts ook dat de stuip te maken had met haar exzeem aanval en de koorst en verkoudheid die ze net daarvoor had gehad. Dus een uiting van tijdelijk algehele chaos in het lichaam. Maar nu begin ik te twijfelen.
Ze is elke keer wel een beetje moe van de onrustige avond wat ze slaapt niet goed als ze koorts heeft. Maar niet suf of onprettiger in de omgang ze is na z’n avond weer helemaal zichzelf.
!!!nu mijn vraag!!!:
Ha bellen of is het normaal.
Misschien let ik nu wel weer even te veel op d’r en valt het daarom op.
Groetjes,
lon106