nou tis gebeurt vanmorgen, moet zeggen viel echt reuze mee. werd een sonde ingebracht en mees sliep gewoon door. nu afwachten tot morgen rond deze tijd, dan krijgen we de uitslag of hij inderdaad reflux heeft. hij is wel weer veel onrustig, maar hij krijgt nu die medicijnen en de johannes bpm niet al 2 dgn, dus je zou denken… jullie horen het morgen.
groetjes patrizia
P-h meting mees
Fijn dat het allemaal meegevallen is.
Hoop voor je dat er morgen meer duidelijkheid is.
Gr. Marieke
gelukkig is t meegevallen. nu moet je nog even wachten tot morgen.
nou ik heb ook stappen ondernomen. gisteravond had ze weer erg last. vannacht ging goed en vanmorgen begon ze weer te slikken en te huilen na een half uurtje slaap. heb de huisarts gebeld en we zijn net terug. gelukkig nam hij me heel serieus en ben ook doorverwezen naar een kinderarts. moet 22 april dus ben erg benieuwd. had gehoopt eerder, maar dat kon helaas niet.
ben benieuwd morgen wat er bij jouw uit komt.
groetjes jolanda
heel fijn dat het is meegevallen. nutriton helpt opzich wel redelijk hoor,
alleen rico’s reflux is zo ver gevorderd dat het bij hem geen hol meer uithaalt op’t moment en helaas moeten we nu ook tijdelijk stoppen met de Motillium (dat de voedingen sneller verwerkt wordt naar de darmpjes ivm tussen de voedingen door spugen) omdat hij buikgriep heet en dus diaree…dan werkt de motillium helemaal averechts dus
ben benieuwd wat de uitslag is.
nou jolanda hoop dat jij nu ook snel duidelijkheid hebt, ff volhouden dan tot de 22ste. zo niet, gewoon 'savonds huisartsenpost bellen, doen hoor! jullie horen van me, ga nu ff plat, net luna naar school gebracht, vannacht slecht geslapen en onze jongedame was 6.20 u wakker. dus… toedels.